מטריקס יישמה מערכת בנקאות מקוונת בסניף מזרחי-טפחות בלונדון; ההיקף: מאות אלפי שקלים

בשלב זה מאפשרת מערכת ה-e-banking עבודה ברמה קמעונאית, ועתה נערכים במטריקס לקראת השלב השני של הפרויקט, שאמור לאפשר לתאגידים לבצע תהליכים עסקיים מול הבנק באמצעות אתר האינטרנט ● דני דותן, ראש אגף בנקאות בתקשורת, בנק מזרחי-טפחות: "אתר סניף לונדון מתבסס על טכולוגיה מודרנית של רכיב הזדהות פיזי, אשר מייתר את כל נושא השימוש בשם משתמש וסיסמה"

העלה ענן של יבמ. בנק מזרחי-טפחות

מטריקס הטמיעה מערכת בנקאות מקוונת עבור שלוחת בנק מזרחי-טפחות בלונדון. לשם הפעלת המערכת, מטריקס השתמשה בתשתית פתרון פרי פיתוחה הפועלת בקרב לקוחות בארץ, המבוססת על HBS.NET – אוסף של תשתיות תוכנה לבנקאות מקוונת ו-e-Business הכולל שרת אפליקציה, שרת טרנזקציות, תשתית לוגית שתומכת ברגולציה בנקאית ועוד. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

בשלב זה מאפשרת מערכת ה-e-banking עבודה ברמה קמעונאית ועתה נערכים במטריקס לקראת יישום והטמעת השלב השני, העסקי, שאמור לאפשר לתאגידים לבצע תהליכים עסקיים מול הבנק באמצעות אתר האינטרנט ובהתחשב במבנה הארגוני של הלקוח. מדובר ביישום מורכב יותר הנאמן למבנה התאגיד ולצרכים שלו, כגון הרשאות שונות לחברי התאגיד.

לדברי דני דותן, ראש אגף בנקאות בתקשורת, בנק מזרחי-טפחות, "הפלטפורמות המתקדמות של שירותי האינטרנט של הבנק אפשרו להקים אתר זה בהתאמה מלאה לאתרים המקומיים, זאת למרות שסניף לונדון עובד עם מערכת בנקאית שונה לחלוטין ועצמאית ממערכות הבנק בישראל, דרך זו תאפשר להמשיך ולשמור על עליונות טכנולוגית ולשדרג את המערכות, במקביל לשדרוג המערכות בישראל". דותן הוסיף, כי "אתר סניף לונדון מתבסס על טכולוגיה מודרנית של רכיב הזדהות פיזי אשר מייתר את כל נושא השימוש בשם משתמש וסיסמה ומאפשר פעולות כספיות מגוונות ללא חשש".

שחר חברוני, מנהל הפרויקט במטריקס, אמר, כי "תוך התנהלות מול הספקים האירופאים השונים בפרויקט למדנו מקרוב את סביבת העבודה ואת הסטנדרטים האירופאים. השוק הבנקאי האירופאי פשוט מזה הישראלי ונוטה לסטנדרטיזציה גדולה יותר. לפיכך, אנו כבוגרי ומובילי השוק הישראלי  יכולים לספק פתרונות מצוינים לשוק זה, לפרוש מערכות במהירות רבה ולהיות אטרקטיבים במחיר, ברמת השירות ובאיכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים