הצצה לטבלת הניודים של יוני 2014

מבצעי המחירים ה-"רצחניים" ממשיכים לסחוף לקוחות ומצד שני החברות הוותיקות עדיין נחשבות ללא מהפכניות מספיק ● סיכום חודש יוני בסלולר

מבט בטבלת הניודים הסלולריים של החודש האחרון (יוני) ממשיך להצביע על מגמה עקבית בשנה האחרונה: גולן טלקום ו-HOT Mobile ממשיכות להוביל במספר הניודים והחברות הוותיקות ממשיכות לאבד לקוחות.

הנתון המרכזי בטבלה חושף כי מבצעי המחירים ה-"רצחניים", שאינם פוסקים כבר שנתיים מאז שנכנסו לשוק גולן ו-HOT, גורמים ללקוחות לבחור במחיר ולאו דווקא בשירות, לפחות ממה שמשתמע בחודש האחרון על רמת השירות הכללית בהוט ולמרות התדמית החבוטה שלה.

במקרים אחרים, למרות הצעות אטרקטיביות, הדבר לא תמיד גורם למהפך. אם ניקח כדוגמה את המקרה של סלקום: למרות המבצע האחרון שלה – חבילה סלולרית בחינם למשך שנה לילדים מתחת גיל 14, היא לא מצליחה לצמצם בצורה דרסטית את הנטישה אותה. ייתכן שהדבר מרמז על כך שכאשר מדובר בחברות ותיקות, הלקוחות הישראלים עדיין לא "סולחים" על השנים שבהן שילמו מאות שקלים לחודש על כל קו, לעומת מחירים של 100 שקלים ומטה כיום.

כך או כך, הנתונים מראים שגולן טלקום ניידה אליה 11,830 לקוחות נטו ביוני האחרון ואילו HOT Mobile גייסה נטו 6,694 לקוחות. ראויה לתשומת לב טלזר-019, הפועלת בעיקר בשוק העובדים הזרים, שזכתה למאזן חיובי והוסיפה 1,039 איש למצבת הלקוחות שלה.

בכל שאר המפעילות, גם הווירטואליות, הפסידו לקוחות: סלקום היא המפסידה הגדולה של יוני עם 10,164 לקוחות נוטשים, פרטנר עם 5,661, יו-פון – 1,909, פלאפון – 1,335, הום סלולר – 223 ורמי לוי – 271.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים