קבוצת מיחשוב הטמיעה מערכת Profit ERP ב-AIG; היקף היישום: כ-300 אלף שקלים

המערכת החדשה החליפה את מערכת ה-ERP הקודמת של של חברת הביטוח, גם היא של קבוצת מיחשוב ● מערכת ה-Profit כוללת מודול רכש תקציבי שפותח על ידי קבוצת מיחשוב באופן ייחודי עבור AIG

קבוצת מיחשוב הטמיעה מערכת Profit ERP ב-AIG. המערכת החדשה החליפה את מערכת ה-ERP הקודמת של של חברת הביטוח, גם היא של קבוצת מיחשוב. מערכת ה-Profit כוללת מודול רכש תקציבי שפותח על ידי קבוצת מיחשוב באופן ייחודי עבור AIG. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם בכ-300 אלף שקלים.

מודול הרכש התקציבי של המערכת החדשה החליף ב-AIG מערכת הזמנות פנימית, שלא ידעה לעשות בקרה תקציבית. המודול החדש אמור לטפל בכל שלב בתהליך הרכש, החל מהשוואה בין הצעות מחיר, עבור לדרישה, הזמנה, מבדק חשבונית ועד לתשלום לספק. המודול מטפל גם בייבוא, כולל העמסת הוצאות כלליות ובדיקת חישוב המיסים על פי טבלאות פרטי המכס, של אגף המיסים.

עציון יציב
, מנמ"ר AIG, אמר, כי "הבחנתי בצורך מהותי למודול רכש תקציבי שינהל ויבקר את כל מערך הזמנות הרכש בארגון. מערכת הרכש התקציבי שיפרה בצורה ניכרת את היכולת שלי לבקר את תהליך הרכש ולפקח עליו. בכל רגע נתון אני גם יכול לבדק כיצד ההזמנות שבוצעו משפיעות על התקציב שמתעדכן אונליין".

לדברי שוקי ששון, מנהל יישום והדרכה בקבוצת מיחשוב, "בעקבות ההטמעה המוצלחת, כל היחידות בארגון יכולות לבצע הזמנות רכש באמצעות המערכת. אנו גאים לקדם כל לקוח שלנו, כמו גם AIG, לקראת התייעלות טכנולוגית המשפיעה באופן ישיר על ההתייעלות העסקית של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים