יעל הטמיעה מערכות אחסון של דל בהרץ בפרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

מדובר בפרויקט שארך שלושה חודשים ● המערכות הועברו לווירטואליזצייה מלאה

יעל פתרונות משולבים מקבוצת יעל הטמיעה מערכות אחסון של דל (Dell) בהרץ (Hertz). הפרויקט, שארך שלושה חודשים, הסתיים בימים אלה. היקפו הכספי נאמד בחצי מיליון שקלים.

מערכות האחסון שהוטמעו הן מסוג Dell EqualLogic. המערכות, אשר הועברו לווירטואליזצייה מלאה, מאופיינות במורכבות גבוהה, קישוריות בין היישומים השונים ונפחי מידע שחצו את רף מטה טרה-בייט. בשל הרצון בהאצה עסקית וההבנה כי המידע הארגוני הינו קריטי לצמיחה עסקית, הוטמעו מערכות האחסון המרכזי של דל. אלו מאפשרות גמישות מירבית, לצד גידול לינארי בביצועים ובנפחים, תפיסת ניהול ווירטואלית וכן ניהול דינמי של המידע.

הפרויקט כלל מעבר לסביבת אחסון וירטואלית, ומתגי 10Gb המשתלבים עם שרתי Blade (להבים) של דל אף הם. המערכות מייעלות את ניהול האחסון ומשפרות את הביצועים, מספקות זיכרון Cache גדול פי ארבעה מהדור הקודם וכן קישוריות רשת של 10GB המותאמת לעבודה גם ב-1GB. המערכות ניתנות להרחבה על פי צרכי הלקוח, קלות בניהול ומספקות את כל הפונקציונליות הנדרשת לניהול, לרבות אינטגרציה עם סביבות הווירטואליזציה השונות, בסיסי נתונים, המשכיות עסקית, איזון עומסים חכם.

גיל בכר, מנמ"ר הרץ, אמר כי "מערכות האחסון החדשות מספקות לנו פתרון רוחבי מיטבי וכולל בתחום האיחסון. עלויות התפעול יקטנו ויכולות הניהול והניטור ישתפרו באופן משמעותי. העובדה כי כל יכולות התוכנה הנוכחיות והעתידיות כלולות בפתרון, מאפשרת לנו הקטנת הוצאות בשנים הקרובות והפחתת סיכונים. התקנת המערכת והמעבר מסביבת האחסון הישנה למערכות האחסון החדשות התבצעה ללא השבתות ותקלות, באופן שקוף למשתמש".

אביב זיסו, מנהל ערוצי מכירות, דל ישראל, הוסיף כי "המערכות שהוטמעו מספקות יכולת לבנות מערך אחסון המבוסס על גמישות. המערכת מאפשרת שינוי בנפח האחסון, בכל נקודת זמן על פי הצורך והמערכת החכמה יודעת להעביר בצורה שקופה מידע שאינו אקטיבי לאזורים המבוססים על דיסקים עתירי נפחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים