סמסונג: 11 מיליון יחידות של מכשירי Galaxy S5 נמכרו מאז ההשקה

הגידול במכירות מוסבר בהיערכות טובה יותר מול חברות הסלולר ובכך שהמכשירים החדשים הוצעו ב-125 מדינות בו זמנית

סמסונג (Samsung Electronics) מדווחת על מכירות נאות של מכשירי Galaxy S5 בחודש שחלף מאז ההשקה שלהם: על פי ידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), מסר ג'יי. קיי. שין, מנהל החטיבה של סמסונג למכשירים סלולריים, כי מאז ההשקה של מכשירי הדגל החדשים בחודש אפריל נמכרו למעלה מ-11 מיליון יחידות. נתון זה גבוה במיליון יחידות מהיקף המכירות של מכשירי Galaxy S4 בחודש הראשון לאחר השקתם, שעמד על 10 מיליון יחידות.

"בחודש שחלף מאז ההשקה של מכשירי S5, המכירות גבוהות בהרבה מאלו של Galaxy S4" אמר שין לכתב הוול סטריט ג'ורנל. שין הסביר את הגידול במכירות בהיערכות טובה יותר מול חברות הסלולר ובכך שהמכשירים החדשים הוצעו ב-125 מדינות בו זמנית. לדבריו, המכירות גבוהות במיוחד במדינות מפותחות, ובהן ארצות הברית, אוסטרליה וגרמניה.

עם זאת, החודשים האחרונים לא היו קלים מבחינתה של ענקית האלקטרוניקה מדרום קוריאה. הרבעון הראשון של שנת 2014 היה הרבעון השני ברציפות שבו מדווחת החברה על ירידה ברווחים, והרבעון הראשון מאז שנת 2009 שבו ירד הנתח של החברה בשוק של הטלפונים החכמים – באחוז אחד.

הרווח התפעולי של סמסונג הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2014 ב-8.2 מיליארד דולר, ירידה של 3.3% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החטיבה הסלולרית של החברה, שאחראית בדרך כלל לכשני שלישים מכלל ההכנסות של החברה, דיווחה על ירידה קלה ברווח התפעולי, שהסתכם ב-6.2 מיליארד דולרים. זו הירידה הראשונה ברווח התפעולי של החטיבה מזה למעלה משלוש שנים.

על פי ההערכות, הירידה בביצועי סמסונג נובעת מהתחרות המחריפה מול יצרניות של מכשירים זולים מסין, דוגמת חואווי (Huawei) ולנובו (Lenovo). בסמסונג הביעו תקווה כי הביצועים ישתפרו ברבעון השני, בעקבות ההשקה המוצלחת של מכשירי Galaxy S5 החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים