קבוצת מיחשוב הטמיעה את מערכת Profit ERP ברשת זיבהוטל; ההיקף: כ-300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט יושמו והוטמעו כמה מודולים: פיננסים, הנהלת חשבונות מרכזית, לקוחות וגבייה, תשלומים וספקים, קופה והפקדות, גזברות ותזרים מזומנים ● דוד תורבתי, חשב רשת זיבהוטל: "אנו מצפים שתוך מספר חודשים עבודת הרשת תתייעל ותשתפר, כמו גם השליטה והבקרה של צוות המנהלים"

קבוצת מיחשוב הטמיעה את מערכת Profit ERP, פרי פיתוחה, ברשת מלונות זיבהוטל בנתניה. במסגרת הפרויקט יושמו והוטמעו כמה מודולים: פיננסים, הנהלת חשבונות מרכזית, לקוחות וגבייה, תשלומים וספקים, קופה והפקדות, גזברות ותזרים מזומנים. בשלב ב' של הפרויקט מתוכננת הטמעה של מודול תמחיר והעמסות אוטומטיות. המערכת החדשה אמורה להתממשק בצורה מלאה למערכת המיחשוב המלונאית. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם בכ-300 אלף שקלים.

לדברי דוד תורבתי, חשב רשת זיבהוטל, "רשת זיבהוטל עוברת עכשיו מהפך מיחשובי ומחליפה את כל התוכנות הקיימות בתוכנות חדשות, לרבות הקמת אתר אינטרנט. מערכת Profit ERP של קבוצת מיחשוב משתלבת בתוך מערך התוכנות החדש ומתממשקת עם כולן ואנו מצפים שתוך מספר חודשים, כאשר הכרותינו עם המערכת תעמיק ונשכיל לבנות דוחות חדשים ומתאימים, עבודת המלון תתייעל ותשתפר, כמו גם השליטה והבקרה של צוות המנהלים".

שוקי ששון, מנהל הטמעה והדרכה מטעם קבוצת מיחשוב, אמר, כי "פרויקט ה-ERP בזיבהוטל מדגיש מחדש את גמישותה של מערכת Profit ERP ואת היכולת שלה להתאים לצרכים של ארגונים ממגזרים השונים במשק, כגון חברות קימעונאיות, חברות הפצה, תעשייה, היי-טק ואף קיבוצים ומלונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים