רענן ביבר, VMware ישראל: "בסוף, כל רכיבי הדטה סנטר ייכנסו לקוביה הווירטואלית"

"70% ממערכות המיחשוב בעולם הן וירטואליות, ומתוך זה נתח השוק שלנו עומד על 70%, לכן יש לנו עוד הרבה שטחי פעילות פוטנציאלית", אמר ביבר, מנכ"ל VMware בישראל

"חזון הדטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, הופך למציאות. בעתיד הלא רחוק, כל רכיבי הדטה סנטר ייכנסו לקוביה הווירטואלית, הכל ייעטף, וידבר דרך תוכנות תשתית", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר דיבר בפתח ערב בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. ערב הבכירים נערך אמש (ג') במועדון זאפה בתל אביב. לערב, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-150 איש, מנמ"רים, מנהלי IT, ושותפים עסקיים של החברה בארץ.

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל. צילום: ניב קנטורלדברי ביבר, פעילות החברה נשענת על שלוש רגליים: האחת, SDDC, השנייה, חיבור העננים הפרטיים של ארגונים לאלה הציבוריים ועבודה במתכונת של ענן בן כלאיים. והשלישית, הטיפול בעולם הרכיבים הניידים, ניהולם ואבטחתם, תוך טיפול בהפרדה בין האזור הפרטי והארגוני באותם רכיבים.

לדברי ביבר, על פי מחקרים, 70% ממערכות המיחשוב בעולם הן וירטואליות, ובתוכן, נתח השוק של VMware עומד על 70%. "לפיכך, יש לנו עוד הרבה שטחי פעילות פוטנציאליים".

שמוליק ענתבי, מנהל אזור אגן הים התיכון ב-VMware, אמר כי "עולם ה-IT מצוי בשיאו של תהליך שינוי, הגעה אל הפלטפורמה השלישית של המיחשוב: "בעוד שהדור הראשון היה מבוסס מיינפריים והדור השני התבסס על מיחשוב קליינט-סרבר (שרת-לקוח) עם מחשבים אישיים", אמר ענתבי, "הרי שהדור השלישי מתבסס על פלטפורמה אשר כוללת את מיחשוב הענן, ה-Big Data והמיחשוב החברתי".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדבריו, "הפלטפורמה של הדור השלישי נדרשת לתמוך בדרישה של חיבור של מיליארדי משתמשים, ריבוי של מערכות הפעלה ומיליוני יישומים". ענתבי סיכם באומרו כי "המרכיב המרכזי לטובת הבנייה של מערכות ה-IT של הדור הבא, אשר יספקו IT כשירות, IT as a Service יהיה מבוסס חזון ה-SDDC, דטה סנטר מוגדר תוכנה".

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, אמר כי החברה עשתה באחרונה מעבר מחברה מבוססת חומרה לכזו המבוססת תוכנה. הוא ציין כי "בעידן המיחשוב החדש, EMC הקימה פדרציה בת ארבע זרועות, האחת, RSA, המתמקדת באבטחת מידע והבטחת האמינות והזמינות. השניה, VMware, העוסקת בווירטואליזציה. השלישית, EMC, המתמקדת בתשתיות המידע.הרביעית, החברה שהוקמה, פיבוטל (Pivotal), הפועלת בעולם Big Data ואנליטיקס – ניתוח צופה פני עתיד".

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל. צילום: ניב קנטורנויברגר סיים בציינו כי EMC, כמו VMware, עובדות כל אחת עם המתחרות של השניה, על מנת ליצור ללקוחות יכולות בחירה ולשדר פתיחות.

בין המנמ"רים ומנהלי ה-IT שהיו באירוע: דורון יצחקי, שירותי בריאות כללית; אשר רשף, לאומי קארד; שמעונה נווה, אקסלנס-נשואה; ליאורה שכטר, עיריית תל אביב-יפו; שי בסון, מגדל; יצחק אדלר, אלקו; איתי זימן, מכבידנט; חיים זיו, קומברס (Comverse); אבי בקשי, מזרחי-טפחות; משה (מושון) ניסן, הראל המשמר; אהרון הוברמן, פלאפון; וקובי פז, בזק.

בין ספקיות ה-IT והשותפים העסקיים של הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה: רועי זיסאפל, רדוור; אלון בן צור, בינת תקשורת ומחשבים; יוסי צייגר, הראל טכנולוגיות מידע; צור שריג, אנקור-We!; זאב רוזנקרנץ, סי-דאטה; גד אלקין, F-5 ישראל; אייל צפריר, בזק בינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים