תושב פלורידה: "אני רוצה להתחתן עם ה-Mac שלי"

אם לבני זוג מאותו המין מותר להתחתן זה עם זה, יש להתיר לאנשים להתחתן עם מחשבים, טען כריס סביר ● אלא שהטיעונים שלו לא שכנעו שני בתי משפט - בפלורידה וביוטה, שדחו את העתירות שהגיש

כריס סביר, תושב פלורידה, טוען שהוא התאהב במחשב ה-Mac שלו ומקיים איתו יחסי מין. הוא אף מעוניין להתחתן עם המחשב וביקש מהרשויות להתיר לו לעשות כן. הטענה של סביר היא שמאחר שיש הכרה בנישואים בין בני זוג מאותו המין, צריכה להיות הכרה גם ברצונם של בני מיעוטים מיניים אחרים להתחתן.

"במשך הזמן התחלתי להעדיף לקיים יחסי מין עם המחשב שלי מאשר עם נשים אמיתיות", אמר סביר בדיון שנערך במסגרת עתירה שהגיש לבית משפט בפלורידה, לאחר שבקשתו לרשום אותו כנשוי ל-Mac שלו נדחתה. לדבריו, אם להומואים ולסביות יש את "הזכות להתחתן עם מושאי התשוקה המינית שלהם, צריך לתת לי את הזכות להתחתן עם האובייקט המיני המועדף עליי". הוא טען כי אם מכירים בזכות הנישואים של זוגות גייז ובה בעת אוסרים עליו להתחתן, מפלים אותו.

יתירה מזאת, סביר, שהגיש עתירה גם לבית משפט ביוטה, טען ש-"אם גייז חשים כאזרחים סוג ב', אנחנו, בני המיעוטים המיניים שרוצים להתחתן עם מכונות ועם בעלי חיים, אזרחים סוג ג'".

הוא הוסיף כי "אם נישואים מהסוג שאני דורש מסכנים ילדים ואת התא המשפחתי ההטרוסקסואלי המסורתי, כך גם נישואים בין גברים".

לצערו של סביר, שני בתי המשפט, הן בפלורידה והן ביוטה, מצאו את טיעוניו לא משכנעים ודחו את העתירות שהגיש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים