Agile IT תשווק פתרון של Smart-X לניהול מערכות IT בישראל

מדובר בכלי מסוף לניהול מערכות ה-IT וניהול תשתיות VDI בחברות, שמאפשר איסוף מידע וניתוח של כלל פעילות המשתמשים, הפעולות והתהליכים בסביבות ה-IT הארגוניות

Agile IT חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Smart-X, במסגרתו תשווק בישראל את מוצר הControlUP – Task Manager, פתרון תוכנה ארגוני המאפשר לצפות בצריכת משאבי כל התחנות בארגון בזמן אמת.

מדובר בכלי מסוף לניהול מערכות ה-IT וניהול תשתיות VDI בחברות, שמאפשר איסוף מידע וניתוח של כלל פעילות המשתמשים, הפעולות והתהליכים בסביבות ה-IT הארגוניות, וכמו כן מסוגל ליירט תקלות, לפתור בעיות, לאתחל Service ולהריץ Script. הפתרון מאפשר גם מספר רב של פעולות אדמיניסטרטיביות באופן מהיר ויעיל, ללא התערבות המשתמש ובכמות גדולה של תחנות בו זמנית.

איל מלח, מנכ"ל משותף ב-Agile IT הסביר כי "תקלה במערכות הרשת של הארגון יכולה להביא לתוצאות הרסניות, הן מבחינה כספית והן מבחינה אדמיניסטרטיבית. מצב כזה מחייב פתרון שידע לזהות את הבעיה במהירות האפשרית וגם לטפל בה באופן מיידי. מלבד ControlUp, אין עוד מערכת שיודעת לתת מענה מהיר ויעיל, עם יכולות ניתוח עמוקות, לזיהוי אותו ה-Process שגרם לעומס על המערכת. אנו מאמינים במוצר הזה ובשותפות עם Smart-X".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים