רפאל הטמיעה מערכת חיתום של קומסיין לטיפול בטפסי 101; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון אותו יישמה רפאל, שמונה כ-6,500 עובדים, כולל מיכון מלא של תהליך ניהול הטפסים באתר החברה ● מדובר במערכת חיתום אלקטרוני מסוג Signer-1 של קומסייןטראסט - חברה אחות של קומסיין וחברה בת של קומדע

תקים את ה-CERT הלאומי. רפאל

רפאל הטמיעה חתימה אלקטרונית של קומסיין (Comsign) במערכת המטפלת בטפסי 101 של עובדיה. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

קומסיין היא גורם מאשר בישראל, המנפיק חתימה אלקטרונית מאושרת לאזרחי המדינה ולבעלי זכות חתימה בארגונים. על פי הנחיות החשב הכללי במשרד האוצר נדרש כל עובד במשק למלא טופס 101 בתחילת כל שנה. מילוי הטופס בצורה אלקטרונית חוסך את הטיפול בניירת שממלאים העובדים בכל שנה מחדש.

הפתרון אותו יישמה רפאל, שמונה כ-6,500 עובדים, כולל מיכון מלא של תהליך ניהול הטפסים באתר החברה. מדובר במערכת חיתום אלקטרוני מסוג Signer-1 של קומסיין טרסט (ComsignTrust) – חברה אחות של קומסיין וחברה בת של קומדע.

תהליך העבודה כולל מילוי הטופס על ידי העובד ובקרות ממוכנות על אופן המילוי ועל צירוף המסמכים הנדרשים, ניהול סטטוס מילוי הטפסים של כל העובדים על ידי חשבי שכר וחתימה אלקטרונית מאושרת של הטופס. מערכת החיתום של קומסייןטראסט עברה את בדיקות אבטחת המידע של רפאל והחלה לפעול.

קובי כ', מנמ"ר רפאל, אמר כי "מערכת החיתום הדיגיטלית תאפשר ליחידת השכר ברפאל לנהל באופן מלא ומסודר את מערך טפסי 101 עבור עובדי החברה". הוא הוסיף כי "אנחנו מתכננים להרחיב את השימוש בה לתהליכי חיתום נוספים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי תורן

    חבל שחברת יוניק תעשיות תוכנה, כחברה שמספקת שרותי לשכת שירות לשכר לחברת רפאל וכמי שפיתחה את המוצר (טופס 101 אלקטרוני) עבור רפאל לא מוזכרת בכתבה

אירועים קרובים