חדש ב-JobInfo: למצוא עבודה בהיי-טק בשיטת "חבר מביא חבר"

אתר הדרושים ישתמש בטכנולוגיה של הסטארט-אפ Choozer, שמספקת פלטפורמה לשיווק משרות היי-טק בשוק הישראלי ● בין המשקיעים בחברת ההזנק נמצאת קרן RSL של רון לאודר

02/03/2014 09:50

הסטארט-אפ הישראלי Choozer, פלטפורמה אינטרנטית לגיוס בשיטת "חבר מביא חבר", חתם על הסכם לשימוש בטכנולוגיה של חברת ההשמה להיי-טק Jobinfo. בין המשקיעים בחברת ההזנק נמצאת קרן RSL של איש העסקים רון לאודר.

Choozer עוסקת בשיווק משרות בתחום ההיי-טק, בין היתר באמצעות מדיה דיגיטלית והצגת משרות באופן חוויתי. כך, למשל, מועמדים רלוונטיים נחשפים לתמונות משרדי החברה בה הם מבקשים לעבוד, סרטונים של עובדי החברה, סקירת הטבות להן זכאים עובדי החברה, וכן הלאה.

הסטארט-אפ, שמשרדיו ממוקמים ברמת גן ובניו-יורק, הוקם לפני כשנתיים על ידי אריאל הלוי וגור ברסלבי, בשנות ה-30 לחייהם, שזכו בעבר תואר אלופי ישראל בענף הדיבייטינג. עד כה גייסו בחברה השקעות של יותר ממיליון דולר.

שווי השוק העולמי של גיוס עובדים בזירה המקוונת נמצא במגמת גידול מרשימה, כך על פי Choozer, ונאמד כיום בסכום של 5.3 מיליארד דולר בשנה. לדברי הלוי, המשמש גם כמנכ"ל החברה, "מטרת הפלטפורמה היא להעניק לחברות ההיי-טק הקטנות והבינוניות את היכולת למתג ולשווק את עצמן בצורה ממוקדת למועמדים פוטנציאליים רלוונטיים, כפי שעושות חברות ענק דוגמת גוגל (Google), פייסבוק (Facebook), אי-ביי (eBay) ואפל (Apple). הן משקיעות באפיק שיווקי זה עשרות מיליוני דולרים בשנה".

יש לכם סטארט-אפ מעניין? חושבים שכדאי לקוראים שלנו לדעת עליו? צרו איתנו קשר

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לא מבין

    לא מבין מה חדש פה...זה כמו tomigo בעצם?

אירועים קרובים