מסתמן: אפל תדחה את ההשקה של ה-iPad עם המסך הגדול

החברה תדחה ככל הנראה את ההשקה של הטאבלט, כמו גם את זו של ה-iPad mini, עקב המשאבים שהיא משקיעה בשעון החכם שלה ● על פי ההערכות, המכשיר היחיד שהיא תשיק השנה יהיה גרסה חדשה ל-iPad Air

האם אפל (Apple) מתכוונת לוותר על ההשקה של iPad עם מסך גדול ב-2014? לפי חברת האנליסטים KGI Securities הטאבלט היחיד החדש שתוציא החברה השנה יהיה דור חדש של ה-iPad Air, שיהיה מבוסס על מעבד ה-A8, וכנראה גם יציע את הדור השני של חיישן טביעות האצבע של החברה, ה-TouchID.

לפי החברה, אפילו הדור השלישי של ה-iPad mini יידחה לשנה הבאה עקב המשאבים שמשקיעה החברה בפיתוח של ה-Air ובכן בשעון החכם שלה שאמור להיות מושק השנה.

סיבה אחרת היא ההערכה להיחלשות כוללת של המכירות בשוק הטאבלטים, באופן כללי, לעומת 2013. היחלשות זו צפויה לפגוע באפל באופן בולט למדי. ב-KGI Securities מעריכים כי אפל תאבד למעלה מ-10% מהמכירות של כלל מכשירי ה-iPad ותמכור במחצית הראשונה של 2014 כ-30 מליון טאבלטים, וזאת לעומת 34 מליון טאבלטים במחצית הראשונה של 2013.

במקביל מתכוונת החברה להפסיק סוף סוף את הייצור של ה-iPad 2 שלוש שנים לאחר שייצורו התחיל. המכשיר, שנמכר עדיין במחיר של 399 דולרים. מצד שני אפל נערכת להגברת הייצור של ה-iPad 4 שצפוי לתפוס את החלל של ה-iPad 2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים