המחאה נגד הפיגוע באגודה הגאה – גם ברשת

חלק מן הגולשים השתמשו בפייסבוק, טוויטר ובהודעות SMS כדי להפיץ את המידע אודות ההפגנה נגד הרצח ● אחרים שינו את תמונת הפרופיל שלהם לזו של דגל הגאווה, או הדגל בצירוף נר זיכרון ● באתר האינטרנט החרדי, "כיכר השבת", לא דיווחו על מיקום האירוע, כדי שלא לציין שמדובר בבית האגודה הגאה

הרשתות החברתיות שוב הוכיחו אמש (ש') את כוחן, כאשר שימשו כר לארגון ההפגנה והמצעד שאירעו בתל אביב לאחר הרצח בבית אגודת הלהט"ב (לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים). חלק מן הגולשים השתמשו בפייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ובהודעות SMS כדי להפיץ את המידע אודות ההפגנה ומיקומה, כמו גם אודות הפגנות נוספות שמתכננת הקהילה הגאה במהלך השבוע. גולשים רבים אף שינו את תמונת הפרופיל שלהם לדגל הגאווה, או לדגל בצירוף תמונה של נר זיכרון. אחרים ניצלו את הרשת כדי להביע את אבלם בעקבות האירוע, ולגנות את המסיתים, לדבריהם, נגד הקהילה.

לעומת זאת, באתר החרדי "כיכר השבת" אמנם דיווחו על הפיגוע, אולם הקפידו שלא לכתוב את מיקומו, כדי להימנע מלציין שמדובר בבית האגודה הגאה.

בפיגוע שאירע אמש בבית אגודת הלהט"ב בתל אביב נרצחו שני בני אדם – בן 24 ובת 17. הפיגוע אירע במהלך מפגש נוער שאירע במקום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ברוך שטרום

    ההומואים והליסביות לא יותר טובים לא יותר יפים לא יותר חכמים. אבל כמובן לא פחות טובים יפים וחכמים ממי שהוא לא שוויון הזכיות המלא והמוחלט והמובן מאליו חייב להגיע לאותה רמה שבה ארגונים, לובי, ומצעדים יהפכו מדרך הטבע לפשוט מיותרים. אולי כדאי שמשהוא יסביר להומופובים למיניהם שההתיחסתותם לעיניין מצביעה על הומו לטנטייות מודעת או שלא. ובתרגום לעברית אם אתה הומופוב בתור התחלה הנך הומו שזה בסדר ובנוסף גם פרמיטיב נמוך מצח טיפש ומפוחד שלא מבין כי לא עיניינך העדפות רומנטיות ומיניות של בני אדם שהם לא אתה כפי שלא עיניני העדפותך שלך. בעיקבות הרצח המחריד של נערים ונערות רק בגלל שהעדפות כל שהן שלהם לא נראות למשהוא אני מתכוון לתמוך באופן אקטיבי באירגונים המו לסביים. ואני מקווה שהרבה בני אדם נוספים ללא קשר להעדפותיהם הפוליטית הגסטרונומיות או הרומנטיות יפסיקו להיות רוב דומם.

אירועים קרובים