מיקרוסופט ויאהו! "משפרות עמדות" נגד גוגל: ישתפו פעולה במנועי החיפוש

ההסכם בין שתי החברות אמור להיחתם היום (ד'), לאחר משא ומתן ארוך ● ככל הנראה, מיקרוסופט לא תשלם מראש סכום כלשהו בגין העסקה, וזו תהיה מבוססת על הרווחים שלה ושל יאהו! ● לא ברור האם חברי מועצות המנהלים של שתי החברות כבר חתמו על ההסכם, אולם מקורות המקורבים למשא ומתן אמרו, כי היא דבר מוגמר

המשא ומתן הארוך והמדובר בין מיקרוסופט (Microsoft) ליאהו! (!Yahoo) מניב פרי: על פי דיווחים, שתי החברות יחתמו, אולי אפילו עוד היום (ד'), את החתימות הסופיות על הסכם לשיתוף פעולה במנועי החיפוש ובאפשרויות הפרסום שלהן. לא ברור האם חברי המנהלים של שתי החברות כבר חתמו על ההסכם, אולם מקורות המקורבים למשא ומתן אמרו, כי עורכי הדין של שתי החברות עובדים כעת על הניסוחים האחרונים של העסקה, וכי היא, למעשה, דבר מוגמר.

ההסכם עומד להיחתם לאחר משא ומתן ארוך שהתנהל בין שתי החברות. ככל הנראה, מיקרוסופט לא תשלם מראש סכום כלשהו בגין העסקה, וזו תהיה מבוססת על הרווחים שלה ושל יאהו!

המטרה של שתי החברות היא "לשפר עמדות" במאבק שלהן נגד גוגל (Google) – החברה השליטה בתחום החיפוש באינטרנט. נתח השוק של גוגל מגיע ל-65% – הרבה מעל ל-19.6% של יאהו! ו-8% בלבד של בינג, מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים