קומטאץ' משנה שם: תיקרא מעתה סיירן

השם החדש מציין את הפיכתה של החברה לספקית פתרונות אבטחת מידע מבוססי ענן ● החברה תיסחר תחת הסימול CTCH בנסדא"ק ובבורסה לניירות ערך בתל אביב, החל בחודש הבא

קומטאץ' הודיעה כי היא פועלת מעתה ברחבי העולם תחת השם סיירן (Cyren). החברה אימצה את השם החדש עם השלמת תהליך המעבר להיותה ספקית של פתרונות אבטחת מידע מבוססי ענן, המיועדים במיוחד לפריסה על ידי לקוחות מותג פרטי או שותפיה.

סיירן מספקת לשותפיה הגנה באינטרנט, בדואר האלקטרוני ובמובייל. היא מסתמכת על ענן ה-GlobalView ועל טכנולוגיית ה-Recurrent Pattern Detection שלה על מנת לספק פתרונות אבטחת מידע מבוססי ענן.

לדברי ליאור סמואלסון, יו"ר ומנכ"ל סיירן, "מדובר בהרבה יותר מאשר שינוי שם. מהלך המיתוג מחדש מתרחש ברגע מכונן עבור החברה, שבו אנחנו ממשיכים את האסטרטגיה שלנו במעבר מחברת רכיבים טכנולוגית לספקית של פתרונות אבטחה שלמים".

החברה תיסחר תחת הסימול CTCH בנסדא"ק בניו-יורק ובבורסה לניירות ערך בתל אביב. סימול המסחר ישונה בתחילת פברואר. יצוין כי שתי הישויות העסקיות שרכשה סיירן באחרונה, Eleven מגרמניה ויחידת האנטי-וירוס של FRISK Software מאיסלנד, אימצו גם הן את שמה של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים