VMware משיקה את פתרונות הניהול לתשתיות בענן

ענקית הווירטואליזציה הכריזה על זמינות המוצרים החדשים שנחשפו בכנס VMworld 2013 שנערך באחרונה: vCloud Automation Center 6.0 ,vCenter Operations Management Suite 5.8 ו-IT Business Management Suite ● במקביל הודיעה החברה על שדרוג גרסה 5.5 של פתרון vCloud Suite

VMware הכריזה היום (ג') על זמינותם של פתרונות הניהול לתשתיות בענן: vCloud Automation Center 6.0, וכן vCenter Operations Management Suite 5.8 ופתרון IT Business Management Suite. המוצרים נחשפו במהלך אירוע VMworld 2013, שנערך בחודש אוגוסט האחרון בסן פרנסיסקו. במקביל, הודיעה ענקית הווירטואליזציה על שיפורים בגרסה 5.5 של פתרון vCloud Suite.

פתרונות הניהול החדשים מאפשרים על פי החברה אוטומציה מלאה של מערך ה-IT, הכולל תשתיות דטה סנטר, אפליקציות ושירותים נוספים המותאמים לצרכי הלקוחות, ומרחיבה את חזון ה-SDDC (ר"ת Software Defined Datacenter).

פתרון IT Business  Management Suite מספק שקיפות ושליטה על העלויות ורמת השירות של שרותי ה-IT, כך לטענת החברה, ומאפשר למנמ"רים למקם את מערך ה-IT בתוך סדרי העדיפויות של העסק. פתרון ה-vCloud Automation Center מעניק ללקוחות זריזות על ידי אוטומציה של אספקת שרותי IT אישיים. ה-vCenter Operations Management Suite מספק ניהול אוטומטי, באמצעות גישה משולבת של ביצועים, קיבולת וניהול תצורה.

אופיר זמיר, מנהל פריסייל אזורי ב-VMware. צילום: אור יעקבהשדרוג לגרסה 5.5 כולל פתרון משולב של תשתיות ענן ותוכנות ניהול, המאפשרות ללקוח לבנות ולתפעל באופן עצמאי את המרחב הפרטי שלו. הגרסה החדשה מאפשרת למשתמשים לספק ITaaS (ר"ת IT as a Service), באמצעות מדיניות המונחית על ידי אוטומציה.

"אספקה של פתרונות ניהול ענן שמפשטים את ניהול ה-IT בארגון, זהו המפתח לעזור ללקוחותינו במסעם אל עבר ITaaS", אמר אופיר זמיר, מנהל פריסייל אזורי  ב-VMware. "עם הזמינות של הפתרונות החדשים ושיפורים של פתרונות אחרים, לקוחות יכולים לנצל את ההזדמנות העסקית שעולה, בין אם בהגדלת הגמישות העסקית, שקיפות של עלויות המחשוב או הרחבה לענן היברידי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים