תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » IT פיננסי » אמזון: ההכנסות עלו בכ-15%; הרווח הנקי ירד ב-10%

אמזון: ההכנסות עלו בכ-15%; הרווח הנקי ירד ב-10%

הכנסות החברה ברבעון השני של 2009 הגיעו ל-4.65 מיליארד דולרים, והרווח הנקי עמד על 142 מיליון ● בחציון הראשון של השנה, עלו ההכנסות של אמזון ב-16.38% ל-9.54 מיליארד דולרים, והרווח הנקי עלה ב-5.98% ל-319 מיליון ● ירידה של 30% במזומנים ושווי ערך מזומנים של החברה

מאת 26 ביולי 2009, 11:57 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

אמזון (Amazon) רשמה תוצאות מעורבות ברבעון השני של שנת 2009: הכנסות החברה רשמו עליה של 14.47%, ל-4.65 מיליארד דולרים לעומת 4.06 מיליארד ברבעון השני של 2008, ולעומת זאת – הרווח הנקי ירד ב-10.32% – מ-158 מיליון דולרים ל-142 מיליון. הרווח הנקי למניה עמד על 0.32 דולרים למניה לעומת 0.37 דולרים.

ההוצאות הגולמיות ברבעון זה הסתכמו ב-3.52 מיליארד דולרים – גידול של 13.63% לעומת 3.1 מיליארד. הרווח הגולמי עלה ל-1.13 מיליארד דולרים – עליה של 17.17% לעומת 967 מיליון ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-24.36% לעומת 23.8%.

ההוצאות התפעוליות של אמזון עמדו ברבעון המדווח על 974 מיליון דולרים – עליה של 29.87%. הוצאות השיווק גדלו ב-26.47% ל-129 מיליון דולרים לעומת 102 מיליון. ההוצאות הניהוליות גדלו ב-15.9% ל-299 מיליון דולרים לעומת 258 מיליון. הרווח התפעולי ירד ב-26.73% ל-159 מיליון דולרים לעומת 217 מיליון. הרווח התפעולי השולי ירד ל-3.42% לעומת 5.34% ברבעון השני של 2008.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2009 עלו ב-16.38% ל-9.54 מיליארד דולרים לעומת 8.2 מיליארד במחצית הראשונה של 2008. הרווח הנקי עמד בתקופה זו על 319 מיליון דולרים – גידול של 5.98% לעומת 301 מיליון במחצית הראשונה של שנת 2008. הרווח הנקי למניה עמד על 0.73 דולרים, המהווים גידול של 4.29% לעומת 0.7. הרווח הגולמי החציוני עלה ל-2.28 מיליארד דולרים – עליה של 18.62% לעומת 1.92 מיליארד בחציון הראשון של 2008. הרווח הגולמי השולי עמד בתקופה זו על 24.96% לעומת 23.46%.

החברה סיימה את החציון עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 1.94 מיליארד דולרים – ירידה של 30.08% לעומת 2.77 מיליארד בסוף שנת 2008.

ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון, אמר בתגובה לדו"חות, כי "המודל העסקי שלנו עובד. הלקוחות שלנו חסכו כ-900 מיליון דולרים במבצעי אפס עלות לגבי משלוחים". לדבריו, "אנחנו ממשיכים במדיניות שלנו – לספק ללקוחות מחירים נמוכים, מבחר עצום של מוצרים ומשלוחים מהירים".

אמזון: ההכנסות עלו בכ-15%; הרווח הנקי ירד ב-10% Reviewed by on . אמזון (Amazon) רשמה תוצאות מעורבות ברבעון השני של שנת 2009: הכנסות החברה רשמו עליה של 14.47%, ל-4.65 מיליארד דולרים לעומת 4.06 מיליארד ברבעון השני של 2008, ולעו אמזון (Amazon) רשמה תוצאות מעורבות ברבעון השני של שנת 2009: הכנסות החברה רשמו עליה של 14.47%, ל-4.65 מיליארד דולרים לעומת 4.06 מיליארד ברבעון השני של 2008, ולעו Rating:

הגיבו