גוגל: כך צמצמנו את כמות הספאם בג'י-מייל לפחות מ-10%

ענקית האינטרנט פרסמה כי כמות דואר הזבל ירדה פלאים במהלך העשור האחרון באמצעות יצירת סטנדרטים לזיהוי המשתמשים ● על פי החברה, היא דוחה מיליוני הודעות מייל מדי שבוע

היכולת של ספאמרים להשתמש בכתובות שאנשים מזהים כבטוחות ירדה באופן דרמטי במהלך העשור האחרון, והפכה כבר כמעט ללא שמישה – כך טוענים בגוגל (Google) בפוסט שפורסם בבלוג באבטחה הרשמי של החברה. על פי ענקית האינטרנט, הסטנדרטים הנהוגים כיום – הזדהות על ידי כתובת דואר כדי למנוע חטיפת כתובות והתחזות – הובילו להישג זה.

מגוגל נמסר, כי 91.4% מהודעות הדואר האלקטרוני שמקבלים משתמשי שירות הדואר ג'י-מייל (Gmail), אשר אינו ספאם, נשלח באמצעות שולחים מזוהים. אלו משתמשים בעיקר בשני סטנדרטים: DKIM (ר"ת של DomainKey Identified Email) ו-SPF (ר"ת Sender Policy Framework), ולכן מדובר ברמת ביטחון יחסית גבוהה.

לפי החברה, הרוב המוחלט (74.7%) משתמש בשני הסטנדרטים כדי לאמת את ההודעות הנשלחות. 14.4% נוספים משתמשים רק ב-SPF, ו-2.25% משתמשים ב-DKIM בלבד. גוגל הודיעה כי היא הצליחה לדחות כמה מאות מיליונים של הודעות דואר אלקטרוניות לא מאושרות בכל שבוע, ובחישוב מהיר – מיליארדי הודעות מדי שנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים