סיסנס הישראלית זכתה בתואר "החברה המבטיחה ביותר" בתחרות בינלאומית בניו-יורק

הסטארט-אפ שעוסק בתחום ה-Big Data גבר על 300 מתמודדים וגרף פרס כספי של רבע מיליון דולר ● בין לקוחותיו: Target ,Merck ו-Wix הישראלית

סיסנס (SiSense), חברה ישראלית בתחום ה-Big Data, זכתה בתחרות עולמית שנערכה בניו-יורק בתואר "החברה המבטיחה ביותר" ובסכום של רבע מיליון דולר. התחרות, Take the H.E.L.M, מנוהלת על ידי איגוד הפיתוח הכלכלי של ניו-יורק, במטרה לעודד חברות לעבור למנהטן ולתרום לפיתוח הכלכלי שלה.

בין לקוחותיה של סיסנס נמנות חברות גלובליות כ-Target ו-Merck, כמו גם סטארט-אפים ישראליים כמו Wix. היא פתחה באחרונה את המטה שלה בצפון אמריקה בוול-סטריט.

עמית בן דב, מנכ"ל סיסנסיותר מ-300 חברות מרחבי העולם התחרו ב-H.E.L.M. ועדת השופטים כללה משקיעי הון-סיכון, ארתור לויט, לשעבר יו"ר הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), בנקאים ואת נשיא האיגוד שניהל את התחרות.

"זה כבוד גדול. אולי לא נוכל לקנות באמצעות הכסף הזה את האמפייר סטייט בילדינג, אבל זה סכום נאה", אמר עמית בן דב, מנכ"ל סיסנס. "מנהטן היא מקום נפלא לנהל בו עסק גלובלי בעל צמיחה מואצת, במקום עם תחבורה מצוינת, שפע של שטחים משרדיים במחירים משתלמים, מאגר של כישרון לא מנוצל וקרבה לחברות הגדולות ביותר בעולם". הוא ציין כי "התחרות היא חלק ממאמץ לא ייאמן להחיות את האזור לאחר אירועי ה-11 בספטמבר וההוריקן סנדי. בכוונתנו ליצור שם מאות משרות".

הזכייה של סיסנס באה ימים ספורים לאחר שהיזם אלדד פרקש, איש החברה, זכה בפרס World Technology Award על תוכנת IT ליחידים והחברה הוכרזה כעולה לגמר בקטגוריית תוכנת IT לחברה, בכך שהיא מסייעת למשתמשים עסקיים להפוך כמויות גדולות של נתונים למובנים ללא צורך בצוות של מדעני מידע או בפריסה של חומרה יקרה.

מסיסנס נמסר כי טכנולוגיית In-Chip של החברה יכולה לנתח פי 100 נתונים ובמהירות גבוהה פי 10 מפתרונות In-Memory מסורתיים. טכנולוגיית In-Chip Analytics שלה בנויה לביצוע מיטבי בסביבת ארכיטקטורת CPU חדישה. בעוד שטכנולוגיות אחרות מסתמכות על RAM או על Disk באופן בלעדי, פתרון האנליטיקס של סיסנס משתמש ב-CPU, RAM ו-Disk, ומחליט בזמן אמת כיצד להשתמש באופן הטוב ביותר ביכולת המחשב כדי לאחסן, לדחוס ולגשת לנתונים רבים יותר במהירות גבוהה יותר.

הזוכים המאושרים. מימין: אביעד הראל, יזם מנהל השירותים והתמיכה; עדי עזריה, יזם ומנהל הפיתוח העסקי; אלדד פרקש, יזם ומנהל הטכנולוגיות והפיתוח; אלעד ישראלי, יזם ומנהל המוצרים; וגיא בוינ'גו, יזם והארכיטקט הראשי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים