מג ויטמן: המכירות של HP יתייצבו ב-2014

מנכ"לית HP צופה שבשנה הבאה ייווצרו בה "כיסים של צמיחה" ושעד 2016 היא תהפוך למובילה ● בעקבות ההודעה זינק שער המניות של החברה בוול-סטריט בכ-9.5%

בקרוב תתפצל גם היא. מג ויטמן, יו"ר ומנכ"לית HP

מנכ"לית HP, מג ויטמן, הודיעה אתמול (ד') כי היא צופה שב-2014 יתייצבו הכנסות החברה וייווצרו "כיסים של צמיחה", וב-2015 תחודש ההאצה בצמיחה. בעקבות ההודעה של ויטמן זינק אמש שערן של מניות החברה בשיעור של עד 9.5%.

דבריה של ויטמן, אותם אמרה בתדרוך השנתי לאנליסטים, סייעו להפיג את החששות בוול-סטריט ביחס לתוכנית המפנה הרב שנתית של החברה. מאז אוגוסט ירד שערן של מניות HP ב-20%, לאחר שוויטמן הזהירה שהצמיחה של החברה ב-2014 לא ודאית. הזינוק במניות אמש סייע לפצות על חלק ניכר מירידה זו.

לדברי המנכ"לית, "שנת הכספים 2014 תהיה השנה בה יתחיל המפנה לבוא לידי ביטוי. בשנת הכספים 2015 תימשך ההאצה בצמיחה וב-2016 נהיה חברה מובילה בענף". לגבי השנה הבאה הוסיפה ויטמן כי "אנחנו צופים שסך כל ההכנסות יתייצב ויסתמנו כיסים חדשים של צמיחה", בהשוואה לירידה בהכנסות שנרשמה בשנת הכספים 2013. עוד ציינה ויטמן כי HP תשקיע יותר משלושה מיליארד דולרים במחקר ובפיתוח.

פטריק מורהד, אנליסט מ-Moor Insights & Strategy, שהשתתף במצגת שערכה ויטמן, פירש את דבריה: "רוב מה שהיא אמרה התייחס להזדמנויות צמיחה ולא לניסיונות לסתום את החורים שנפערו בספינה. המשקיעים אהבו את הגישה הזאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים