המתמודד גלעד רבינוביץ': "נרחיב את מתחם היי פארק בכניסה לשוהם ונאכלס חברות היי-טק"

מערכת אנשים ומחשבים מלווה את מערכת הבחירות לרשויות המקומיות ומבקשת מהמועמדים לפרוש את האג'נדה שלהם בתחום ההיי-טק, החינוך המדעי ועידן הרשתות החברתיות ● המועמד לראשות מועצת שוהם, גלעד רבינוביץ', מספר על תוכניות עתידיות ופרויקט "מחשב לכל מורה", שמשנה את פני החינוך בעיר

"בניגוד לתדמית ולעובדה שתושבי שוהם ממוקמים בחתך סוציו-אקונומי גבוה – המועצה המקומית אינה גוף עשיר. אחת הסיבות היא שעד כה רוב ההוצאות על חינוך פורמלי ולא פורמלי ביישוב, שמחצית מתושביו הם בני 18 לכל היותר, היו גבוהות". כך אומר גלעד רבינוביץ', המכהן בהתנדבות כסגן ראש מועצת שוהם ומחזיק את תיק החינוך, לאנשים ומחשבים.

זו הפעם השלישית שרבינוביץ' מתמודד בבחירות למועצה כחלק מרשימת "שוהם בתנופה", אותה הקים לפני 10 שנים. בעברו כיהן כמנכ"ל החברה לאוטומציה, קבוצת מלם ו-EDS. כיום הוא יזם ואיש עסקים פרטי, שמוצא את הזמן ומקדיש שעות רבות לפעילות ציבורית. לקראת הבחירות הקרובות, התמזגה הרשימה של רבינוביץ' עם סיעת "לב שוהם" בראשותה של דפנה רבינוביץ' (אין קשר משפחתי), לשעבר מנכ"ל מטרופולינט וכיום מנכ"לית המועצה האזורית יואב.

לדבריו, "בקדנציה הבאה יושם דגש על פיתוח והרחבת פארק תעשיות 'היי פארק', הממוקם בסמוך לצומת אל על שבכניסה ליישוב ומתעתד לאכלס חברות היי-טק". בשלב הראשון, הפארק יאכלס את המרכז הלוגיסטי של שטראוס ושירותי בריאות כללית.

"לשמחתנו, התחלנו לקבל פניות מגופים המגלים עניין בפארק. אחת הסיבות לאטרקטיביות של המקום היא האחוז הגבוה של אנשי היי-טק בקרב תושבי המקום", מספר רבינוביץ'. כהוכחה לכך הוא מונה מספר דמויות מוכרות בענף ובהם דודי זביב מנס, ערן אלראי מ-SPL, לוי הלוי ממנורה מבטחים (מקום שלישי ברשימה המאוחדת), משה שובה מ-EMC ועוד. יחד עם רבינוביץ' מתמודד גם יובל בן זאב, מבכירי הכלכלנים בישראל.

הוא מוסיף, כי הרשימה שלו תפעל גם להמשך חיזוק החינוך המתוקשב. "שוהם הייתה מחלוצת הכנסת התיקשוב למערכת החינוך. מתוך ניסיון שהבאנו מהעולם העסקי, ידענו לא לרתום את העגלה לפני הסוסים וללכת צעד אחר צעד בהטמעת הפרויקט, כאשר בראש ובראשונה התחלנו בפרויקט 'מחשב לכל מורה'. דאגנו 'לסלק' את היומן הכחול של המורים, ובמקומו הכול מוזן בזמן אמת למחשב". כך, הוא אומר, "התקשורת השוטפת עם ההורים, כמו גם היכולת שלהם לעקוב אחרי מה שנעשה עם ילדיהם בבית הספר, נעשית באינטרנט מול נתונים מעודכנים".

"בשנתיים האחרונות התחלנו בהרחבת הפרויקט של מחשבים לתלמידים. אני מעריך שבתוך פרק זמן של כשלוש שנים, עיקר הלימוד בשוהם יהיה מתוקשב", מסכם רבינוביץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים