קבוצת SRL יישמה מערכת BPM בנתיבי איילון; היקף הפרויקט נאמד בכ-300 אלף שקלים

המערכת, AgilePoint BPMS, אמורה לספק מענה לניהול תהליכים עסקיים ופרויקטאליים בנתיבי איילון ולשפר משמעותית את יכולת הפיקוח, השליטה והבקרה על התהליכים השונים בחברה ● המערכת נועדה לטפל במכלול רחב של תהליכי עבודה בנתיבי איילון החל מתהליכים פיננסיים, עבור בתהליכי בקרה ורגולציה ועד תהליכי תפעול שוטף תוך מידול התהליכים והסדרתם בצורה ממוחשבת

קבוצת SRL הטמיעה מערכת לניהול תהליכים עסקיים עבור חברת נתיבי איילון. המערכת, המבוססת על המוצר AgilePoint BPMS המיוצג בישראל על ידי SRL, אמורה לספק מענה לניהול תהליכים עסקיים ופרויקטאליים בנתיבי איילון ולשפר משמעותית את יכולת הפיקוח, השליטה והבקרה על התהליכים השונים בחברה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-300 אלף שקלים.

מערכת AgilePoint BPMS נועדה לטפל במכלול רחב של תהליכי עבודה בנתיבי איילון החל מתהליכים פיננסיים, עבור בתהליכי בקרה ורגולציה ועד תהליכי תפעול שוטף תוך מידול התהליכים והסדרתם בצורה ממוחשבת.

בני אתגר, מנהל מערכות המידע הראשי בנתיבי איילון, אמר, כי "הבחירה במערכת AgilePoint BPMS היא פועל יוצא של הממשק הידידותי וקלות השימוש, מהירות ההטמעה שלה ויכולת ההתממשקות שלה למערכות ה-IT הקיימות ובמיוחד 2008  SQL Server של מיקרוסופט (Microsoft). במקביל ליכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות, הצליחה קבוצת SRL לאחר תהליך אפיון וניתוח מעמיק להתאים את המערכת לדרישותינו הייחודיות ולהפוך אותה למערכת דינמית ללא צורך בתחזוקה וניהול מיוחדים".

לדברי עמוס מגור, סמנכ"ל ומנהל חברת המוצרים בקבוצת SRL, "פרויקט זה ממשיך ומבסס את Agile Point BPMS כמערכת הטכנולוגית לניהול תהליכים עסקיים המובילה בישראל והיא מיושמת כיום בארגונים מהגדולים במשק ובסגמנטים מגוונים הכוללים ארגונים ציבוריים, מוסדות פיננסיים וגופים כלכליים. היכולת של AgilePoint להציג בצורה וויזואלית תהליכים עסקיים מן הקצה אל הקצה בשילוב עם הפתיחות הטכנולוגית הגבוהה שלה למערכות המידע הקיימות, הופכים מערכת זו לכלי חיוני מאין כמוהו לכל גוף השואף לייעל ולשפר את התהליכים הארגוניים שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים