חילן הטמיעה בנטפים מערכת BI פרי פיתוחה לעולם משאבי אנוש; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת חילן BI המבוססת על תשתית קליק ויו - תוך יצירת ממשק עם מערכות משאבי אנוש והכספים בסניפי החברה ● אסף אלפרט, חילן: "התובנות אותן מפיקה המערכת מאפשרות לנטפים להיערך ברמת ה-HR והחשב לתקופה ארוכה קדימה, ולגבש מדיניות מגובה בנתונים"

נטפים

חילן הטמיעה בנטפים מערכת BI לעולם משאבי אנוש פרי פיתוחה. הפרויקט ארך כשנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

נטפים פועלת בתחום טכנולוגיית ההשקיה בטפטוף ומספקת פתרונות להעלאת יבולים, תוך חיסכון מרבי במים והפחתת סחף והתכלות הקרקע. לחברה כ-4,000 עובדים ויותר מ-25 סניפים, חברות בנות ונציגויות בלמעלה מ-110 מדינות בעולם. הצורך בפרויקט נולד בעקבות הרצון של נטפים לרכז את ניהול ותהליכי הבקרה של מחלקות משאבי אנוש ולקבל מידע תפעולי שוטף על נתוני HR, שלא היו ברשות החברה עד היום.

במסגרת הפרויקט, הוטמעה מערכת חילן BI, פרי פיתוחה של חילן, המבוססת על תשתית קליק ויו (QlikView), תוך יצירת ממשק עם מערכות משאבי אנוש והכספים בסניפי החברה ברחבי העולם. המערכת יוצרת תקן ושפה אחידים בין סניפי החברה, ומאפשרת להציג מגוון נתונים בלוח מחוונים ידידותי, כגון נתוני הגיוס בסניפים השונים, ותק, שיעורי עזיבה, בונוסים לעובדים, שעות נוספות ועוד.

איל ארוטשס, מנהל שכר והטבות בנטפים, שהוביל את הפרויקט: "המטרה בהטמעת המערכת הייתה לתת ערך למנהלי משאבי אנוש, שמסתכלים בעיקר על נתוני כוח אדם ותגמול פרסונלי, וליצור שפה אחידה בינם לבין מנהלי הכספים, שמסתכלים על ההוצאות החודשיות של כוח האדם ביחידות העסקיות. המערכת מאפשרת הצגת נתונים, יכולת בקרה וניתוח על אחת ההוצאות המרכזיות שיש לארגון עסקי – כוח אדם". הוא הוסיף כי "לאור רגישות הנתונים, קרי נתוני שכר פרטניים, נבנה פתרון טכנולוגי תלוי הרשאות, בו כל חברה טוענת באופן עצמאי את הקבצים שלה לכספת, שיושבת בענן. מערכת ה-BI טוענת את הנתונים באופן אוטומטי לתוך המערכת, עם מינימום התערבות של התאגיד בתהליך".

ארוטשס הוסיף כי "המערכת מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב עדכנית בכל הנוגע למשאבי אנוש, ובהמשך גם תאפשר לנו לשלב תמונת מצב של תכנון מול ביצוע".

אסף אלפרט, ראש אגף השיווק והמכירות בחילן, הוסיף: "השימוש במערכת ה-BI על ידי נטפים הוא חכם ומתקדם, ומחבר בין משאבי אנוש לצד העסקי של הארגון. התובנות אותן מפיקה המערכת מאפשרות לנטפים להיערך ברמת ה-HR והחשב לתקופה ארוכה קדימה, ולגבש מדיניות מגובה בנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים