דיווחים: RIM תשיק רשת חברתית למשתמשי בלקברי

ברשת החדשה, המכונה MyBlackBerry, יוכלו הבעלים של מכשירי בלקברי להביע את דעתם על יישומים ואביזרים ולהמליץ עליהם - על פי ידיעה שפורסמה בבלוג TechCrunch ● ככל הנראה, המנגנון החדש יזכיר יותר מערכת פורומים מאשר אתר של רשת חברתית לכל דבר

RIM (ר"ת Research In Motion) עומדת להשיק רשת חברתית שתשתלב בחנות היישומים App World. הבלוג TechCrunch מסר, כי ברשת החדשה, המכונה MyBlackBerry, יוכלו הבעלים של מכשירי בלקברי להביע את דעתם על יישומים ואביזרים ולהמליץ עליהם, על פי הידיעה שפורסמה. כן יוכלו המשתמשים לפרסם טיפים וטריקים. מקור ב-RIM אישר, כי החברה אכן מפתחת רשת חברתית אך לא ידע למסור פרטים או לנקוב במועד ההשקה. החברה סירבה למסור תגובה רשמית.

על פי הידיעה בבלוג TechCrunch, המנגנון החדש יזכיר יותר מערכת פורומים מאשר אתר של רשת חברתית לכל דבר. לכל סוג של מכשיר יוקדש פורום משלו על מנת להבטיח שבעלי BlackBerry Storm, למשל, יהיו בקשר עם בעלים של מכשירים דומים.

הרשת החברתית החדשה מושקת, ככל הנראה, במסגרת הניסיונות של RIM לקדם את חנות היישומים שלה: בעוד שבחנות App Store של אפל מוצעים למעלה מ-50 אלף יישומים ונרשמו מיליוני הורדות, הרי שבחנות BlackBerry App World, שהושקה בחודש מרץ האחרון, מוצעים רק כאלפיים יישומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים