דטה מיינד הטמיעה מערכת BI של קליק ויו בבנק דיסקונט בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

הפלטפורמה מסייעת במדידת ביצועי העובדים ולבחינת איכות התוכנה בכל רגע נתון ● המערכת תשרת עשרות משתמשים מחטיבת טכנולוגיות ותכנון של בנק דיסקונט, והיא צפויה לטפל ב-50 מיליון רשומות בשנה

דטה מיינד (DataMind) הטמיעה מערכת BI של קליק ויו (QlikView) בחטיבת טכנולוגיות ותכנון של בנק דיסקונט. הפרויקט החל לפני שנה וחצי והסתיים בשבועות האחרונים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה פלטפורמת QlikView Server במרכז בדיקות התוכנה בחטיבת טכנולוגיות ותכנון של דיסקונט. הפלטפורמה מסייעת במדידת ביצועי העובדים (הרצת תרחישי בדיקות) ולבחינת איכות התוכנה בכל רגע נתון, ובייחוד לפני שחרור גרסאות לייצור- פעילות אשר נעשתה לפני כן בצורה ידנית דרך מערכת ה-QC (ר"ת Quality Center) של HP בשילוב עם גיליונות אקסל, המשמשים לקביעת יעדים. הפלטפורמה מאפשרת פיתוח ובניית מודולים ותצוגות באופן עצמאי.

המערכת תשרת עשרות משתמשים מחטיבת טכנולוגיות ותכנון של בנק דיסקונט, והיא צפויה לטפל ב-50 מיליון רשומות בשנה. המערכת מספקת כיום תמונה עדכנית של פעילות בדיקות התוכנה לעובדים בדרגים שונים בדיסקונט.

חיים זוארץ, מנכ"ל דטה מיינד, מסר כי "יישום המערכת נעשה בשילוב אנשי המקצוע והנהלת מחלקת בדיקות תוכנה בבנק. זה איפשר עליה לאוויר של המערכת תוך שבועות בודדים. היישום יצר שפה אחידה בתוך יחידת הבדיקות, ייעל את העבודה השוטפת ואת מדידת הביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים