משווק נוסף ל-HDS בארץ: בזק בינלאומי

השתיים חתמו על הסכם Tier-1, במסגרתו תמכור בזק בינלאומי את מוצרי האחסון של HDS ללקוחותיה באופן ישיר ולאינטגרטורים נוספים המעוניינים לשווק את מוצרי החברה בישראל ● דן זיצ'יק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "בשנה האחרונה, עם התרחבות פעילות ה-System/IT בבזק בינלאומי, החלטנו להגדיל את סל מוצרי האחסון שאנו מטמיעים ללקוחותינו"

בזק בינלאומי ממשיכה למצב עצמה בתחום האינטגרציה: בימים אלו חתמה החברה על הסכם Tier-1 עם HDS (ר"ת Hitachi Data Systems) ישראל ודורגה כשותף זהב של החברה. המדובר בשיתוף פעולה המאפשר לבזק בינלאומי למכור את מוצרי האחסון של HDS ללקוחותיה באופן ישיר ולאינטגרטורים נוספים המעוניינים לשווק את מוצרי החברה בארץ.

על פי בזק בינלאומי, מוצרי HDS נתפסו עד לא מכבר כמוצרי "יוקרה לעשירים", אך בשנים האחרונות יצאה החברה עם קו מוצרים חדש לשוק הביניים וה-SMB. קו מוצרים זה, מסרה החברה, יוצר על פי הידע והניסיון רב השנים של היצרן והוטמעו בו יכולות מתחום הקצה העליון.

עמיקם מגן, מנכ"ל HDS ישראל, אמר כי "שיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי נועד להציע למעגל לקוחות גדול יותר, כולל לקוחות SMB, פתרונות מקיפים בסביבה הטרוגנית. הסכם זה הנו חלק מאסטרטגיה כלל עולמית של HDS להציע פתרונות לחוג לקוחות רחב יותר באמצעות שותפים עסקיים כלל עולמיים ומקומיים".

דן זיצ'יק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "בשנה האחרונה, עם התרחבות פעילות ה-System/IT בבזק בינלאומי, החלטנו להגדיל את סל מוצרי האחסון שאנו מטמיעים ללקוחותינו. ההסכם שנחתם בין החברות מצביע על האמון של HDS בבזק בינלאומי בתחום העסקי וכשחקן משמעותי בתחום תשתיות המיחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים