אתר יד2 פתח ביריד תעסוקה וירטואלי הכולל חברות היי-טק ו-IT

היריד מאפשר למועמדים להיכנס כאנונימיים ולשוחח בצ'אט ובווידיאו עם נציגי חברות, בהן אינטל, לייבפרסון, בינת, Wix, רפאל ונייס ● בין המשרות המוצעות: מהנדסי תוכנה, QA, מהנדסי תעשייה וניהול, נציגי שירות ומכירות, וכן משרות בעולם הביו-טק

אתר יד2, לוח המודעות האינטרנטי הגדול בישראל, עורך יריד תעסוקה וירטואלי. הוא יהיה פתוח למשך שלושה ימים – מהיום (ג') ועד יום ה' הקרוב.

בין עשרות החברות המגייסות המציגות ביריד, ניתן למצוא גם חברות היי-טק ו-IT רבות, ביניהן: נס, ריטליקס (Retalix), אינטל (Intel), לייבפרסון (LivePerson), בינת, נייס (NICE), רפאל, Wix ועוד. בין המשרות המוצעות: מהנדסי תוכנה, QA, מהנדסי תעשייה וניהול, נציגי שירות ומכירות, וכן משרות בעולם הביו-טק.

יריד התעסוקה הווירטואלי נערך תחת המוטו "לראיון העבודה הזה אתה יכול לבא בבגד ים". היריד מאפשר למועמדים להיכנס כאנונימיים, דבר המתאים למחפשי עבודה שכרגע עובדים ומחפשים אפשרויות קידום. בביתנים עומדים נציגי החברות המגייסות ומאפשרים דיאלוג ישיר ומענה לשאלות בצ'אט או בווידיאו.

סקר שנערך על ידי יד2 דרושים העלה, כי כמחצית ממחפשי העבודה אמרו שהקושי הגדול ביותר שלהם בתהליך חיפוש העבודה הוא חוסר התגובה של המעסיקים אליהם נשלחים קורות החיים. הנתון מגיע לכמעט 60% כאשר השאלה הוצגה למחפשי עבודה פסיביים, שכרגע עובדים. מחפשי העבודה ציינו את פייסבוק (Facebook) כרשת החברתית הנפוצה ביותר לחיפוש עבודה, אך עם זאת ציינו כי התוצאות הטובות ביותר מתקבלות מלוחות דרושים, חברות השמת כוח אדם ועזרה של חברים.

לדברי רינת בוגין, מנכ"לית אתר יד2, "יריד התעסוקה הווירטואלי נבנה במשך תקופה ארוכה, כדי לענות לדרישות השוק ולדבר בשפה העדכנית של הטכנולוגיה ולהתאים להתנהגות הגולשים". עוד ציינה, כי "יריד התעסוקה הווירטואלי מאפשר גם למחפשי עבודה אנונימיים (פסיביים) לבקר ולראות מי הן החברות המגייסות, ולהיחשף רק במידה ומצאו מעסיקים או משרות רלוונטיים. השימוש בצ'אט עם נציגי החברה מאפשר למועמד לעבור את שלב המיונים הראשוני בנינוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים