אינסנטיבס סולושנס הטמיעה בשלמה Sixt מערכת לשיפור השירות ללקוח; ההיקף: רבע מיליון שקלים

מערכת Incentives SPM, פרי פיתוחה של המטמיעה, מרחיבה את יכולותיהם של המנהלים העסקיים בניהול הקמפיינים בשל גמישותה והפונקציונליות שלה ● יובל שני, מנמ"ר שלמה Sixt: "המערכת מחליפה את תהליכי העבודה מבוססי האקסל והיא תייצר אפקטיביות בתהליכי המכירה"

אנשי ה-IT בקבוצת שלמה Sixt, בשיתוף אנשי אינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions), הטמיעו בחטיבת המכירות בקבוצה מערכת לשיפור השירות ללקוח. הטמעת המערכת ארכה כחודשיים והסתיימה באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כרבע מיליון שקלים.

מערכת Incentives SPM, פרי פיתוחה של אינסנטיבס סולושנס, מרחיבה את יכולותיהם של המנהלים העסקיים בניהול הקמפיינים, בשל גמישותה והפונקציונליות שלה. המערכת נועדה לסייע בשיפור השירות ללקוח ולהגברת השקיפות עבור עובדי הקבוצה.

שלמה Sixt חיפשה אחר פתרונות אשר יסייעו בהצגת מידע החיוני לעובדי הקבוצה במהלך עבודתם, בזמן אמת ובכל ערוצי התקשורת המתבקשים. המערכת שהוטמעה מספקת פתרונות אלה, לצד זיהוי תקינות ודיוק בתשלומים, שלפני כן היו מבוססי אקסל (Excel). המערכת משרתת את מנהלי הסניפים ומנהלי האזורים ברחבי הארץ, כמו גם את המנהלים הבכירים ונציגי המכירות בקבוצה. הפתרון כולל גם לוחות מחווונים למנהלים בכירים, מנהלי סניפים אזוריים ונציגי מכירות – להגברת השקיפות ויצירת שפה חדשה בארגון.

יובל שני, מנמ"ר שלמה Sixt, אמר כי "הבנו כי ככל שהמידע יהיה זמין לעובדי הקבוצה בכל הדרגים בזמן אמת, כך יגברו יעילותם ויכולתם לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר. המערכת שהוטמעה מאפשרת לנו לתכנן מודלים פרטניים שמשפרים את מיצוי התקציב, במסגרת מבצעים שאנו עורכים ומשנים מעת לעת. המערכת מאפשרת לנו לבצע הדמיות, לבחון את המידע לעומק ולאשרו טרם היישום בפועל. המערכת מחליפה את תהליכי העבודה מבוססי האקסל והיא תייצר אפקטיביות בתהליכי המכירה, והתייעלות בתפעול השוטף של שכר והטבות לעובדים".

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל משותף בחברת אינסנטיבס סולושנס, הוסיף כי "המערכת בגרסתה האחרונה שהוטמעה נמכרת  בהצלחה רבה במדינות רבות בעולם. פרויקט ההטמעה עמד בלו"ז ובתקציב שהוגדרו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים