פלאפון תספק 15 אלף מכשירים לעובדי רפא"ל ובני משפחותיהם; ההיקף: יותר מ-50 מיליון שקלים

במסגרת ההסכם, תספק פלאפון לכ-5,000 עובדי רפא"ל ולהנהלת הארגון מגוון פתרונות המבוססים על יכולות הרשת החדשה שלה, High Speed GSM ● בין היתר, יסופקו מכשירים שהותאמו לדרישות הביטחוניות של החברה, וכן מודמים סלולריים ● פלאפון גברה במכרז על חמש חברות סלולריות אחרות, ותחליף את סלקום

פלאפון הודיעה הבוקר (ג'), כי זכתה במכרז לאספקת 15 אלף מכשירים סלולריים לעובדי רפא"ל ובני משפחותיהם. ההסכם נחתם למשך שנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות. פלאפון גברה במכרז על חמש חברות סלולריות שהתחרו בו, ותחליף את סלקום – החברה שסיפקה את המכשירים הניידים לרפא"ל עד כה. היקף העסקה הכולל מוערך ביותר מ-50 מיליון שקלים.

במסגרת ההסכם, תספק פלאפון לכ-5,000 עובדי רפא"ל ולהנהלת הארגון מגוון פתרונות המבוססים על יכולות הרשת החדשה שלה, High Speed GSM, בכללם מכשירים מיוחדים שהותאמו לדרישות הביטחוניות של החברה, וכן מודמים סלולריים. כל המכשירים מאפשרים רומינג בכל העולם ומותאמים לצרכי עובדי החברה, שלמעלה מ-50% מהכנסותיה מגיעות מהזמנות מחוץ לארץ. בנוסף, תציע חברת הסלולר מכשירים לכ-10,000 בני משפחות של העובדים ברפא"ל.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר לאנשים ומחשבים, כי הוא מברך על בחירתה של רפאל "ההסכם שנחתם עם רפא"ל מהווה הבעת אמון נוספת ביכולותיה של פלאפון לספק פתרונות מיוחדים לקהילת ההיי-טק באמצעות המוצרים והשירותים של החברה. בזכות הרשת החדשה אנו יכולים להציע כיום ללקוחותינו את המגוון הרחב ביותר של פתרונות ייחודיים בארץ ובחו"ל תוך מתן התמורה הטובה ביותר לכספם", אמר שרון.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה שפיגלמן

    איני יודע לאיזה תגובה אתם ממתינים

  2. משה שפיגלמן

    השרות שניתן על ידכם מצוין.

  3. משה שפיגלמן

    שלום רב.אבקשכם לשלוח לי למייל את תנאי ההתקשרות של חברתכם..לעובדי וגמלאי רפא"ל.אשמח באם אענה מצדכם בהקדם.בתודה מראש

  4. צביקה

    מעתה ואילך יהיו עוד 15.000 לקוחות שיחושו על בשרם מי זו פלאפון, ויבינו עד כמה החברה הזו מונחית ע"י טימטום בשילוב עם רוע לב. אני לפלאפון לא אחזור גם אם יתנו לי מכשיר בחינם ויטלפנו כל בוקר לשאול לשלומי :(

אירועים קרובים