יבמ תבצע את שלב א' בפרויקט הסאפ של בטר פלייס; ההיקף: כ-700 אלף שקלים

במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, מבצעים מומחי הסאפ בחטיבת הייעוץ העסקי של יבמ את שלב ה-Blueprint - הגדרת מתווה המערכת, לקראת הקמת מערך ה-ERP ב-בטר פלייס ● עם השלמת השלב הראשון, צפויה החברה להתקדם ליישום מקיף של חבילת התוכנה, בהיקף גדול משמעותית

יבמ תבצע את השלב הראשון בפרויקט סאפ עבור חברת בטר פלייס. בעקבות ההסכם שנחתם בין החברות, מבצעים מומחי הסאפ בחטיבת הייעוץ העסקי של יבמ את שלב ה-Blueprint – הגדרת מתווה המערכת, לקראת הקמת מערך ה-ERP בבטר פלייס. עם השלמת השלב הראשון, צפויה Better Place להתקדם ליישום מקיף של חבילת התוכנה, בהיקף גדול משמעותית. היקפו של השלב הראשון בפרויקט לא הותר לפרסום, אולים גורמים בשוק מעריכים אותו בכ-700 אלף שקלים.

משה כהן, מנהל חטיבת שירותי הייעוץ העסקי של יבמ, אמר, כי "שלב ה-Blueprint בפרויקט הסאפ בבטר פלייס צפוי להיות קצר ותכליתי. על בסיס הניסיון והתוצאות שיוולדו בשלב זה מקווה יבמ להמשיך ולבצע את הפרויקט כולו, ובכלל זה את פרישת המערכת בסניפים שונים של בטר-פלייס ברחבי העולם".

בטר-פלייס פועלת להקמת תשתית עולמית לרשת טעינה חשמלית העושה שימוש באנרגיה מתחדשת. התשתית אמורה לאפשר שימוש המוני בכלי רכב חשמליים, שאינם פולטים זיהום אוויר רעיל, מפחיתים משמעותית את התלות של המדינות בנפט ומוצריו ותניע את הכלכלה "הירוקה". החברה פועלת עם שותפים לפריסת תשתית הטעינה בישראל, דנמרק, אוסטרליה, קליפורניה והוואי, החל משנת 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים