דרופבוקס: לא נשנה את המודל העסקי ולא נגבה תשלום מהמפתחים

"מעולם לא חייבנו מפתחים בעבר ואין לנו שום תוכניות לעשות זאת בעתיד", ציין מנכ"ל החברה, דרו האוסטון ● לדבריו, "הפשטות של הפעלת החברה היא חלק מהקסם שלה, שכן המשמעות היא שגם בהמשך דרכה לא צפויות הפתעות" ● האוסטון ציין שמספר המשתמשים בדרופבוקס עומד כיום על 175 מיליון לעומת 100 מיליון בנובמבר 2012

דרופבוקס (Dropbox) מרגיעה את המשתמשים והמפתחים: החברה הודיעה במסיבת עיתונאים שקיימה אתמול (ג'), כי לא תשנה את המודל העסקי שלה ולא תגבה מהם תשלום.

לדרופבוקס יש כיום 175 מיליון משתמשים, סיפר אחד המייסדים ומנכ"ל החברה, דרו האוסטון, לעומת 100 מיליון בנובמבר אשתקד. לדבריו, כרגע בנוי המודל של החברה על חיוב עבור תעריפי רישום לגרסת ה-Pro ומשתמשים עסקיים. "למעשה", אמר, "הפשטות של הפעלת החברה היא חלק מהקסם שלה, שכן המשמעות היא שגם בהמשך דרכה לא צפויות הפתעות". האוסטון ציין שדרופבוקס תישאר ממוקדת ביצירת "חוויות הליבה" שלה, בצורה הפשוטה והטובה ביותר שאפשר.

"מעולם לא חייבנו מפתחים בעבר ואין לנו שום תוכניות לעשות זאת בעתיד",  ציין. "ייתכן שבעתיד יצטרכו המפתחים לשלם סכום מסוים עבור שירותים, אבל משום שיש לנו מודל עסקי חזק, אני לא חושב שגביית תשלום ממפתחים תהיה משהו חשוב מבחינתנו בעתיד הנראה לעין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים