IDC: סיסקו, Aruba ו-HP מובילות בשוק של רשתות אלחוטיות לארגונים

שיעור הצמיחה בשוק רשתות WLAN עמד על כ-20% לעומת הרבעון המקביל ב-2012 – כך על פי נתוני חברת המחקר IDC ● הכנסות סיסקו עלו ב-23% והסתכמו ב-510 מיליון דולרים

מפטרת. סיסקו

הרבעון הראשון של שנת 2013 היה הרבעון ה-13 ברציפות שבו נרשמה בשוק של רשתות LAN האלחוטיות (WLAN) לארגונים צמיחה בשיעור גבוה מ-15% – כך על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר IDC. זאת לאחר ששיעור הצמיחה הגיע ברבעון הראשון לערך נאה של 19.3% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

בשוק המשולב, שכולל את הרשתות האלחוטיות לארגונים ולצרכנים פרטיים ביחד, נרשמה ברבעון הראשון של שנת 2013 צמיחה בשיעור של 12.5%, על פי IDC. זאת לאחר שבשוק של הרשתות האלחוטיות לצרכנים פרטיים נרשמה צמיחה בשיעור של 6.2% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה החולפת.

ברבעון הראשון עלו ההכנסות של סיסקו (Cisco) בשוק של רשתות WLAN לארגונים ברחבי העולם בשיעור של 23.4% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2012, והן הסתכמו ב-510 מיליון דולרים. קרוב למחצית (48.8%) מההכנסות של סיסקו ברבעון הראשון נרשמו בצפון אמריקה. הנתח של סיסקו בשוק העולמי של רשתות WLAN לארגונים עמד ברבעון הראשון על 52.9% – הנתח הגבוה ביותר מאז הרבעון הרביעי של שנת 2010.

אם לא לוקחים בחשבון את פעילות ה-OEM של Aruba Networks, רשמה החברה ברבעון הראשון של שנת 2013 גידול של 8.5% בהכנסות בשוק של רשתות WLAN לארגונים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. זהו שיעור נמוך משיעור הצמיחה של כלל השוק, וכתוצאה מכך ירד הנתח של Aruba בשוק של רשתות WLAN לארגונים ל-10.5%, בהשוואה ל-11.5% ברבעון המקביל אשתקד.

"הגידול במספרם של המכשירים הניידים והיישומים הארגוניים למכשירים ניידים מניע את מחלקות המיחשוב בארגונים להרחיב את היקפן של רשתות WLAN הארגוניות, במגוון רחב של ענפי תעשייה ותרחישי שימוש", הסביר רוהיט מהרה, סגן נשיא לתשתיות רשת בחברת המחקר IDC.

ההכנסות של HP בשוק של רשתות WLA לארגונים עלו ברבעון הראשון בשיעור של 12.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. נתח השוק של החברה עלה ל-5.4%, בהשוואה ל-5.1% ברבעון המקביל ב-2012. ההכנסות של Ruckus עלו בשיעור של 24% – שיעור גבוה משיעור הצמיחה של כלל השוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים