מטריקס תקים בגרמניה דטה סנטר עבור הולמס פלייס; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

הדטה סנטר ישרת כ-40 סניפים של רשת מכוני הכושר במדינות שונות באירופה – וגם בישראל ● במסגרת הפרויקט יוקם מערך אחסון המבוסס על מערכת DS4700 Storage של יבמ ● כמו כן, ישולבו חמישה שרתים של יבמ, שעל גביהם יפעלו 15 מחשבים וירטואליים, באמצעות טכנולוגית הוירטואליזציה של VMware ● הדטה סנטר הממוקם בארץ יוגדר כאתר הגיבוי

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה פרויקט להקמת תשתית VDI עבור רשת מכוני הכושר הבינלאומית הולמס פלייס. הדטה סנטר החדש יוקם בגרמניה, וישרת כ-40 סניפים של הרשת ברחבי אירופה – גרמניה, יוון, ספרד, בלגיה ועוד – וגם בישראל. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם ההערכות בשוק הן, כי מדובר במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט תיישם מטריקס בהולמס פלייס מערך אחסון המבוסס על מערכת DS4700 Storage של יבמ. כמו כן, ישולבו חמישה שרתים של יבמ, שעל גביהם יפעלו 15 מחשבים וירטואליים, באמצעות טכנולוגית הוירטואליזציה של VMware. מטריקס אף תטמיע בדטה סנטר החדש את מערכת ה-Site Recovery Manager של VMware, שתפקידה הוא לבצע בדיקת DR (התאוששות מאסון) לשרתים הווירטואליים. מערכת זו מבצעת אוטומציה מלאה, מקצה לקצה, של פתרונות DR באתרי גיבוי., ובמסגרת הפרויקט יוגדר הדטה סנטר הממוקם בישראל כאתר הגיבוי של הולמס פלייס אירופה. הנתונים יועברו בין מערכות האחסון באמצעות טכנולוגית הרפליקציה של יבמ.

יצוין, כי מטריקס והולמס פלייס ביצעו בעבר במשותף פרויקט לשדרוג ואיחוד תשתית רשת התקשורת של רשת מכוני הכושר על בסיס טכנולוגיות מיקרוסופט.

רפי בורץ, מנהל מערכות המידע של קבוצת הולמס פלייס, אמר, כי "הקמת הדטה סנטר תגרום להולמס פלייס להיות מנוהלת בצורה גלובלית, ביעילות גבוהה וברמה גבוהה של בטיחות". ראם מורד, מנהל מרכז התמחות DRP & Storage (אחסון, גיבוי והתאוששות מאסון) במטריקס, אמר, כי “לאחר ביצוע הפרויקט, תהיה הולמס פלייס ערוכה היטב באמצעות שני אתרי מיחשוב, בישראל ובגרמניה המהווים אתר מראה האחד של השני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים