מידעטק הטמיעה מערכת Priority באהבה מעבדות ים המלח; היקף הפרויקט: כשני מיליון שקלים

הפרויקט כלל הגדרה וייעול של תהליכי עבודה ובהם תהליכי שיווק ומכירות, ניהול כספי, ניהול מלאי כולל מודול ייחודי להקצאת מלאים, ייצור, תכנון MRP וניהול לוגיסטי והפצה ● עופר אחדות, סמנכ"ל הכספים של אהבה מעבדות ים המלח: "המערכת החדשה מסייעת לנו לשלוט בתהליכי העבודה בחברה ומאפשרת לנו לקבל החלטות בהסתמך על מידע עדכני ואמין"

מידעטק הטמיעה מערכת Priority בחברת אהבה מעבדות ים המלח, העוסקת בחקר השפעת המינרלים על העור. הפרויקט כלל הגדרה וייעול של תהליכי עבודה ובהם תהליכי שיווק ומכירות, ניהול כספי, ניהול מלאי כולל מודול ייחודי להקצאת מלאים, ייצור, תכנון MRP וניהול לוגיסטי והפצה. היקפו הכספי של הפרויקט, שהתקיים במשרדי החברה בקריית שדה התעופה, במפעל הממוקם בים המלח ובמחסני החברה, מוערך בכשני מיליון שקלים.

חנה שראל, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי במידעטק, אמרה, כי "הפרויקט מקיף את כל תהליכי העבודה בחברת אהבה ותומך בדרישות איכות קפדניות שאליהם מחויבת החברה. מערכת ה-Priority, שהחליפה מספר מערכות שונות בחברה, הוטמעה גם בחברה הבת של אהבה מעבדות ים המלח – מצדה, ומאפשרת לקבל מידע על כל הפעילויות בחברה בזמן אמת תוך מתן כלים מתקדמים להנהלה לבקר את הנעשה בחברה".

לדברי עופר אחדות, סמנכ"ל הכספים של אהבה מעבדות ים המלח, "כארגון הפרוס במספר אתרים ומונה מספר חברות, המערכת החדשה מסייעת לנו לשלוט בתהליכי העבודה בחברה ומאפשרת לנו לקבל החלטות בהסתמך על מידע עדכני ואמין. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה מלא עם מידעטק תוך שמירה על לוחות הזמנים והתקציב שהוגדרו מראש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים