בלאט לפידות החלה בהטמעת מערכת CRM של Salesforce.com במג'יק; ההיקף: 800 אלף ש'

במסגרת הפרויקט מבוצעת אינטגרציה בין מערכת ה-CRM המוטמעת לבין מערכת ה-ERP של סאפ ● מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות: "הפרויקט יביא לניצול מירבי של החזר ההשקעה בו ולניהול מאגר לקוחות ותהליכים עסקיים בדרך דינמית ויעילה יותר"

בלאט לפידות יישומים ארגוניים החלה בהטמעת מערכת CRM של Salesforce.com בסניפיה בעולם של מג'יק תעשיות תוכנה. הפרויקט החל באפריל השנה וצפוי להסתיים בסוף 2013. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 800 אלף שקלים. במסגרת הפרויקט מבוצעת אינטגרציה בין מערכת ה-CRM המוטמעת לבין מערכת ה-ERP של סאפ (SAP). המערכת תיושם בתשע שפות, ותשמש את מאות אנשי המכירות, השיווק, התפעול, הכספים וההנהלה של מג'יק בסניפי החברה ברחבי העולם.

מג'יק בחרה לאחד את כלל פעילות ניהול קשרי הלקוחות שלה על גבי פלטפורמת Salesforce, על מנת לספק תובנות בזמן אמת לפעילויות מסחריות, וכן לשפר את מהירות, דיוק ותחזיות העבודה, ולספק לעובדי החברה כלים המותאמים אישית לצרכיהם על מנת לייעל את עבודתם ולהגדיל את ההזדמנויות העסקיות. מג'יק עתידה לכלול במערכת גם היבטים של מדיה חברתית ומובייל.

השלב הראשון בפרויקט הושלם באחרונה, ומאפשר לאנשי השיווק במג'יק לעקוב אחר לידים ולבצע חישובים של החזר השקעה לפעילותם. שלב זה כלל אינטגרציה בין מערכת השיווק האוטומטית Marketo ופלטפורמת Salesforce.com. בנוסף, כלל השלב שילוב של פתרון Chatter, הרשת החברתית הארגונית של Salesforce.com, המשפרת את שיתוף הפעולה הגלובלי ויכולת העברת מידע בין המשתמשים, ומגבירה את הנגישות והתפוקה של העובדים על ידי חיבור באמצעות המכשירים הניידים.

השלב הבא בפרויקט יכלול אינטגרציה עם מערכת ה-ERP של מג'יק, באמצעות פלטפורמת אינטגרציה פרי פיתוחה ויישום של מודול שירות לקוח של Salesforce.com, כדי לקבל מבט כולל על לקוחות החברה ולהגביר את היעילות התפעולית על ידי מיכון של תהליכים עסקיים.

"צוות הפרויקט של בלאט לפידות עזר לנו להגדיר את המתודולוגיה הגלובלית שלנו, מה שאפשר להם לפתח פתרונות מותאמים לצרכינו במהירות", ציינה טניה עמר, סמנכ"לית שיווק במג'יק העולמית. "בדומה להרבה מלקוחותינו, השתמשנו בפלטפורמת Magic xpi פרי פיתוחינו, עם ממשקים המאפשרים חיבור בין מערכות ה-ERP וה-CRM".

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות, אמרה כי "מערכות CRM מסורתיות אינן מספקות לארגונים את היתרונות הנדרשים בסביבה העסקית והתחרותית של ימינו. הפרויקט יביא לניצול מירבי של החזר ההשקעה בו ולניהול מאגר לקוחות ותהליכים עסקיים בדרך דינמית ויעילה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים