ג'ון מיכאלסן, ראש הצוות לרכישת נוליו ב-CA: "ביצענו את הרכישה עקב אהבה לקהילה הטכנולוגית בישראל"

"חשוב לנו להשקיע בישראל ולהגדיל את הנוכחות שלנו בתל אביב", אמר מיכאלסן, ה-CTO של החברה, בראיון לאנשים ומחשבים ● פיירפאולו טליינטו, מנהל דרום אירופה ב-CA, ציין שהחברה תמשיך להשקיע בישראל ושכבר בימים אלה היא מחפשת בארץ סטארט-אפים, רעיונות וחדשנות

אחד המניעים לרכישת נוליו הישראלית על ידי CA הוא ההערכה, שלא לומר האהבה, שחשים בחברה לשוק הטכנולוגי בארץ – כך אמר ג'ון מיכאלסן, ה-CTO של CA ומי שעמד מאחורי הרכישה של נוליו, בראיון לאנשים ומחשבים.

ההכרזה על הרכישה, תמורת 42 מיליון דולרים, התבצעה בכנס CA World 2013, שהתקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס.

מיכאלסן, המייסד ולשעבר המנכ"ל של חברת ITKO, שאף היא נרכשה על ידי CA, תיאר את תהליך רכישת נוליו: "CA אימצה מ-ITKO את הווירטואליזיצה של שירותים, אספקת השירות וכריית המידע, אולם ITKO לא יכולה הייתה לספק לה את החלק של המשכיות באספקת השירות. לפיכך, יצאנו לשוק ובדקנו אילו חברות עושות את זה. מצאנו שתי חברות שהתאימו, מתוכן לנוליו היו ההצלחות הטובות ביותר בהתקנת המוצר. בנוסף, אנחנו אוהבים עד מאוד את הקהילה הטכנולוגית בישראל, בה יושבים יותר מ-100 מפתחים עבור CA ובתל אביב מתבצע הפיתוח של חלקים נרחבים מתחום האבטחה של החברה. חשוב לנו להשקיע בישראל ולהגדיל את הנוכחות שלנו בתל אביב".

פיירפאולו טליינטו, מנהל דרום אירופה ב-CA, שאחראי בחברה גם על השוק הישראלי, אמר ש-"אם יש מקום שבו CA חייבת להצליח, זה בישראל. חלק מהתחומים בהם CA משקיעה חזקים במיוחד בישראל בכלל וב-CA ישראל בפרט: אבטחה וניהול תוכן במיליארדי מכשירים שיהיו מחוברים לאינטרנט".

פיירפאולו טליינטו, מנהל דרום אירופה ב-CA. צילום: אבי בליזובסקי"בפרט בתחום האבטחה, CA ישראל ממוצבת היטב להשפיע על הממשלה ועל בנקים וארגונים פרטיים גדולים. האנשים הטובים ביותר שלנו בתחום האבטחה נמצאים בישראל ועם רכישת נוליו מצטרפים אליהם כמה מהאנשים הטובים בניהול ניידות", הוסיף. לדבריו, "הרכישה של נוליו היא מרכיב חשוב באסטרטגיה שלנו בתחום ה-Devops. אנחנו הולכים למנף את הנכסים של נוליו בדרום אירופה – האזור שישראל שייכת אליו ושעליו אני אחראי בחברה, וכבר יש לנו הזדמנויות מצוינות באיטליה ובצרפת, אצל לקוחות בתחום הבנקאות והטלקום. עבורנו אלה חדשות טובות מאוד".

טליינטו ציין ש-"CA תמשיך להשקיע בישראל. המוצרים שהתווספו אלינו ברכישות הקודמות שלנו בישראל מהווים חלק אינטגרלי מההיצע שלנו. כעת אנחנו מחפשים סטאראט-אפים, רעיונות וחדשנות מישראל, ורכישת נוליו היא עדות לדגש שאנחנו רוצים לשים על החדשנות שמגיעה מישראל".

באילו תחומים אתם מחפשים רכישות?
"אנחנו רוצים לשפר את ההיצע שלנו בתחום הניידות, שהולך להיות התחום החם ביותר ב-IT. יש בישראל סטארט-אפים וידע רב בתחום. מדובר בתחום חשוב, בעיקר משום שחברות מעריכות בחסר את המשמעות של מיליארדי התקנים המחוברים לאינטרנט – מה שמביא הזדמנויות גדולות אבל גם איומים וסיכונים. למשל, יש כיום מכוניות שמחוברות לאינטרנט. כיצד ניתן יהיה להבטיח שמישהו לא יפרוץ למחשב המכונית? לא מדובר רק במכוניות אלא באין ספור מכשירים, דוגמת המשקפיים של גוגל (Google), שיכולים להוות מטרות לפריצות. כמו כן, ההתקנים הללו יהיו חייבים להיות מנוהלים. כיום, רק מיעוט זניח מההתקנים הללו מנוהל והחיבור הוא ליישומים ספציפיים. אנחנו צריכים לבדוק שהם מסוגלים לקבל את השירות ומקבלים את רמת השירות הנכונה. אם נשווה זאת לתחום ניהול ה-PC שהיה בעבר ונבין מה המשמעות העסקית של חיבור מיליארדי מכשירים, נבין שזו הזדמנות מצוינת לכולם".

הוא הוסיף ש-"יש ב-CA ארגון חדש לחלוטין, שממנף את הכישרונות הטובים ביותר שיש לנו, ומנהל חדש – מאיר עמור, שהוא מנהיג מוערך בתחום ה-IT בישראל. בנוסף, אנחנו מאשרים את ההשקעות שלנו במרכז הפיתוח בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים