קונסיסט רכשה את TCPoint תמורת מיליון שקלים

החברה הנרכשת, המעסיקה עשרה עובדים, הוקמה ב-2001 על ידי ראובן כהן, שימשיך לנהל את פעילותה כחלק מחטיבת השירותים והמוצרים של קונסיסט ● עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות: "המניע לרכישה היה רצוננו לפעול גם בדרום הארץ"

קונסיסט מערכות רכשה את חברת שירותי המיחשוב והסיסטם TCPoint תמורת כמיליון שקלים. TCPoint, המעסיקה עשרה עובדים, הוקמה ב-2001 על ידי ראובן כהן, שימשיך לנהל את המחלקה הממוזגת של שתי החברות כחלק מחטיבת השירותים והמוצרים של קונסיסט.

קבוצת קונסיסט פעילה בישראל יותר מ-23 שנים. החברה מעסיקה בישראל כ-250 עובדים, ופועלת משני מרכזים: משרדיה בפתח תקווה – שם יושבות קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות, המנוהלות על ידי עופר שקד; ומשרדיה ביקנעם – משם פועלת קונסיסט (ישראל), המנוהלת על ידי אריה יפה. קונסיסט הוקמה לפני יותר מ-35 שנים ומעסיקה כאלף עובדים ברחבי העולם.

"המניע לרכישה היה רצוננו לפעול גם בדרום הארץ", הסביר עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות, לאנשים ומחשבים. "עם השלמת הרכישה, יש לנו כעת פעילות בפתח תקווה, ביקנעם ובאשדוד". בעקבות העסקה, אמר, יעבור מוקד התמיכה הטכנית לפעול מאשדוד.

ראובן כהן, מנכ"ל TCPoint, מסר כי "היכרות רבת שנים הפכה להזדמנות לשילוב הכוחות, הידע והמיומנות בין החברות, אשר חולקות אותו שוק ותחומי עיסוק וערכים דומים".

שתי החברות, הרוכשת והנרכשת, הן חברות פרטיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים