הראל בורוביק, נת"ע: "עשינו כל שנדרש כדי להיערך לקראת המתקפות"

"הותקפנו לפני ואחרי מבצע 'עמוד ענן' - וגם במהלכו. נערכנו בהתאם אז, ונערכנו בהתאם גם הפעם", אמר בורוביק - מנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיות בנת"ע, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן ● "יש לנו דטה-סנטר באזור המרכז שמהווה יעד די 'סקסי' לתקיפה, כי אנו עוסקים במכרזים בהיקף מיליארדי שקלים", ציין ● "אנו עושים את המיטב על מנת להיות ערוכים למתקפה הצפויה ביום א' הקרוב"

"בימים האחרונים עשינו כל הנדרש על מנת להיערך לקראת מתקפות ה-7 באפריל. הותקפנו לפני ואחרי מבצע 'עמוד ענן' – וגם במהלכו. חווינו את כלל סוגי המתקפות: הזרקת SQL, מתקפות מניעת שירות (DoS), מתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS) ועוד. נערכנו בהתאם אז, ונערכנו בהתאם גם הפעם", כך אמר הראל בורוביק, מנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיות בנת"ע (ר"ת נתיבי תחבורה עירוניים), בראיון לאנשים ומחשבים.

לנת"ע, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, אמר בורוביק, "יש חוות שרתים מתקדמת, המכילה בין השאר מערכות הגנה משולבות של צ'ק פוינט (Check Point) ו-Blue Coat. החברה מעסיקה כ-200 עובדים, מהם 22 אנשי אגף מערכות המידע והטכנולוגיה. יש לנו דטה-סנטר באזור המרכז שמהווה יעד די 'סקסי' לתקיפה, כי אנו עוסקים במכרזים בהיקף מיליארדי שקלים".

"חברות רבות מהארץ ומהעולם באות ללמוד מאיתנו כיצד אנו עומדים בהצלחה בהתקפות הסייבר שהיו בין השאר לאחרונה גם נגד אתרים של חברות ממשלתיות", ציין. "בהתקפות הקודמות ראינו עלייה מאוד משמעותית בניסיונות הפגיעה. גם השבוע נערכנו בהתאם, וכך למשל כבר שלשום סגרנו כל גישה לפייסבוק (Facebook) בחברה".

"אנו עושים את המיטב על מנת להיות ערוכים למתקפה הצפויה ביום א' הקרוב", סיכם בורוביק, "אנו עושים כל שביכולתנו להגן על אבטחת המידע לאור חשיבות הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים