אפל רכשה את WiFiSlam, המאפשרת לאתר סמארטפונים בתוך מבנים, תמורת כ-20 מיליון דולרים

הטכנולוגיה שפיתחה החברה הנרכשת משתמשת באותות Wi-Fi לאיתור מכשירים בחללים סגורים ● לאור העובדה שגוגל הציעה באחרונה שירותי ניווט בתוך מבנים, דוגמת מוזיאונים, מרכזי קניות ואתרים היסטוריים, סביר שתשלב אפל את הטכנולוגיה של WiFiSlam בשירות המפות שלה

אפל (Apple) רכשה את WiFiSlam, שפיתחה יישום המאפשר לאתר סמארטפונים בתוך מבנים, תמורת סכום המוערך ב-20 מיליון דולרים – כך דיווח הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) בסוף השבוע. אפל אמנם אישרה את דבר הרכישה, אך לא מסרה מידע לגבי היקפה הכספי. "אפל רוכשת חברות טכנולוגיה קטנות יותר מעת לעת", מסרה החברה מקופרטינו.

הטכנולוגיה שפיתחה WiFiSlam משתמשת באותות Wi-Fi לאיתור מכשירים בחללים סגורים. היישום של החברה משתמש באנטנות שקיימות בתוך המבנים, כדי לאתר סמארטפונים בדיוק של 2.5 מטרים. אחד ממייסדי WiFiSlam, ג'וזף הואנג, עבד בעברו כמתמחה בצוות הנדסת התוכנה של גוגל (Google), צויין בוול-סטריט ג'ורנל.

לאור העובדה שגוגל הציעה באחרונה שירותי ניווט בתוך מבנים, דוגמת מוזיאונים, מרכזי קניות ואתרים היסטוריים, סביר שתשלב אפל את הטכנולוגיה של WiFiSlam בשירות המפות שלה. כזכור, אפל זנחה את שירות המפות של גוגל כיישום ברירת המחדל במכשירי ה-iOS שלה, עם השקת הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, iOS 6, בספטמבר שעבר. היישום, כך התברר בדיעבד, היה רצוף תקלות, עד שאפל בעצמה המליצה ללקוחותיה שלא להשתמש בו.

כעת, כך נראה, מבקשת אפל לחזור למגרש הניווט, ולהציע שיפורים נוספים ביישום המפות שלה, כחלק מהתחרות החריפה בתחום מערכות ההפעלה למכשירים ניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים