שמוליק לשסקו, אינפוסייט: "יש לדאוג לרציפות עסקית לרשויות המקומיות"

"ראש עיר או רשות מקומית אחרת נדרש לדאוג בחירום למגוון היבטים - החל מטיפול בפינוי האשפה, עבור בטיפול במוגבלים מוחית ופיזית וכלה במתקני קירור לאחסון גופות לאחר אסון", אמר לשסקו ● לדבריו, "לא תעזור שום תוכנית DRP אם לבכירי העירייה לא תהיה יכולת לתקשר בטלפון או במכשירי קשר"

"יש גופים שלא צריך לדאוג להם בהיבט המשכיות ורציפות עסקית, כגון צה"ל והמגזר הבנקאי. על מנת שתהיה רציפות לאומית, יש לדאוג לעיריות ולרשויות המקומיות", כך אמר שמוליק לשסקו, מנכ"ל אינפוסייט.

לשסקו היה בין הדוברים ברב שיח שנערך לקראת כנס DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית. רב השיח נערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הכנס ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ביום א', ה-26.5.

לדברי לשסקו, "ראש עיר או רשות מקומית אחרת נדרש לדאוג בחירום למגוון היבטים – החל מטיפול בפינוי האשפה, עבור בטיפול במוגבלים מוחית ופיזית וכלה במתקני קירור לאחסון גופות לאחר אסון. לא תעזור שום תוכנית DRP אם לבכירי העירייה לא תהיה יכולת לתקשר בטלפון או במכשירי קשר".

אבי וייסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי. צילום: קובי קנטור"בכל מקרה לא תהיה רגולציה ממשלתית"

אבי וייסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי, אמר ש-"בחלק מהמקומות נדרשת רגולציה ממשלתית ובחלק מהמקומות אין צורך בכך. אלא שאין זה משנה, כי בכל מקרה לא תהיה רגולציה שכזו. אנחנו, בישראל, חזקים ביצירת תחושה ואווירה של 'יהיה בסדר', אולם הדבר אינו כך. לא תמיד יהיה בסדר".

לדברי וייסמן, "המנכ"לים נוטים לרצות תוכנית DRP לארגון בראשו הם עומדים, אך הם לא נוטים לתקצב אותה. כך, נוצר מצב של 80-20, משמע – הם רוצים 80% ממימוש התוכנית ומסכימים לתקצב אותה רק ב-20% מהעלות הכוללת. זאת, כי עלויות כוח האדם ועלויות התרגולים בתחום נמצאות בצד ההוצאה, בעוד שהחיסכון שיתקבל ממניעת אסון או מהתאוששות מהירה יותר לא נספר בשורת הרווח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים