יבמ השיקה סל מוצרים חדש לעולם יישומי המובייל

סל המוצרים החדש, המכונה MobileFirst, משלב פתרונות חדשים בתחומי האבטחה של משתמשים ויישומים ניידים, ניתוח אנליטי, תוכנה לפיתוח יישומים, שירותים מבוססי ענן מיחשוב ושירותי ייעוץ ● ד"ר דניאל ילין, המוביל העולמי של הפיתוח למובייל ביבמ ומנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל: "לא מדובר רק בטכנולוגיה. כשם שהאינטרנט שינה לפני כ-15 שנה את עולם העסקים, כך יישנו טכנולוגיות המובייל את פניהן של תעשיות שלמות"

יבמ (IBM) השיקה סל מוצרים חדש לעולם יישומי המובייל, המשלב טכנולוגיות בתחום היישומים הניידים, שירותים, מומחיות וסביבת תמיכה של שותפים עסקיים ואוניברסיטאות. סל המוצרים החדש, המכונה MobileFirst, משלב פתרונות חדשים בתחומי האבטחה של משתמשים ויישומים ניידים, ניתוח אנליטי, תוכנה לפיתוח יישומים, שירותים מבוססי ענן מיחשוב ושירותי ייעוץ המלווים את מכלול שלבי הפיתוח והיישום של אסטרטגיה ומערך המובייל הארגוני.

MobileFirst משלב יישומים ופלטפורמות נתונים יחד עם ניהול נייד, אבטחה וכלים אנליטיים. סל השירותים החדש מיועד ללוות את שלבי הגדרת האסטרטגיה, התכנון, פיתוח היישומים ופריסתם. רשימת הכלים המעודכנת כוללת הרחבת היכולות בסביבת כלי וורקלייט, פישוט תהליכי הפריסה של יישומים ניידים והתקשרות והזדהות חד-פעמית בכניסה למספר גדול של יישומים.

סביבת האבטחה MobileFirst Security מיועדת להתמודד עם ריבוי הסיכונים ההולכים ונולדים במקביל להרחבת השימוש במכשירים ניידים. כלי הניהול של MobileFirst מטפלים במכלול תהליכי השליטה והבקרה של נקודות קצה, במסגרת פתרון אחד ועל גבי קונסולת שליטה בודדת. מערכת השליטה מטפלת הן במחשבים שולחניים, שרתים ומחשבים ניידים מסורתיים, והן במכשירי קצה ניידים בכל סביבת הפעלה. רשימת השיפורים בכלים האלה כוללת תמיכה בתקני אבטחה גבוהים יותר, המהווה דרישה קריטית להפעלת יישומים ניידים בסביבת מחשוב ממשלתית או בתעשיות הכפופות לרגולציה קפדנית.

הכלים האנליטיים החדשים של הענק הכחול, MobileFirst Analytics, מיועדים למנף את המידע החבוי ביותר מחמישה פטה-בייטים של מידע חדש הנוצרים על ידי מנויים ניידים ולהציג  באופן ברור את דפוסי השימוש, ההעדפות והבעיות עימן מתמודדים המשתמשים. הכלים החדשים מאפשרים להציג תמונה ויזואלית של התנהלות משתמשים ניידים, על מנת להבין טוב יותר היכן נדרשים שיפורים ביישומים וברשת, ולהבטיח חוויית לקוח טובה יותר במגוון סביבות ניידות.

לדברי ד"ר דניאל ילין, המוביל העולמי של הפיתוח למובייל ביבמ ומנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל, "לא מדובר רק בטכנולוגיה. כשם שהאינטרנט שינה לפני כ-15 שנה את עולם העסקים בספקו שירות עצמי 24×7 ואפשרות לקנייה מקוונת, כך יישנו טכנולוגיות המובייל את פניהן של תעשיות שלמות דוגמת הבנקאות, הבריאות והמסחר. יבמ מסייעת ללקוחות בתעשיות אלו לשנות את הדרך בה הם פועלים עם העובדים שלהם, עם השותפים העסקיים ועם לקוחותיהם. למעבדת התוכנה שלנו בישראל תפקיד מפתח בפיתוח רבות מטכנולוגיות המובייל שיבמ מציגה כיום לשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים