גיל סספורטס מונה למנכ"ל הוט טלקום

סספורטס, שכיהן בשמונה השנים האחרונות כמנהל התשתיות, התכנון והשירות הטכני בחברה, ייכנס לתפקידו באופן מיידי ● הוא יחליף את רוני סבג, שהודיע על עזיבתו בסוף חודש ינואר, במסגרת גל הבכירים שהתפטרו מהוט בעקבות פרישתה של סטלה הנדלר

גיל סספורטס (41) מונה למנכ"ל הוט טלקום וייכנס לתפקידו באופן מיידי – כך אישר היום (ב') דירקטוריון החברה. המינוי מגיע לאחר עזיבתו של רוני סבג, המנכ"ל הפורש, שהודיע על עזיבתו בסוף חודש ינואר.

סספורטס שימש בשמונה השנים האחרונות כמנהל התשתיות והתכנון וכמנהל השירותי הטכני בחברה. המנכ"ל הנכנס היה שותף מוביל במספר פרויקטים משמעותיים בחברה, בהם הרחבת התשתית האופטית למגזר העסקי (רשת ה-Metro), ושדרוג הרשת ותשתיות החברה לתמיכה במהירויות הגלישה של 100 מגה.

מינוי זה הוא חלק נוסף בשרשרת הפרישות והמינויים החדשים בקבוצת הוט (HOT). בתחילת ינואר הודיעה יו"ר הוט, סטלה הנדלר, על פרישתה מתפקיד לאחר פחות משנתיים ועל רקע מינויה המסתמן למנכ"ל בזק. ירון הורוביץ, שכיהן כסמנכ"ל שירות הלקוחות של הוט מובייל במשך ארבע שנים וחצי, פרש אף הוא בחודש ינואר האחרון. סבג והורוביץ הודיעו על פרישתם יממה בלבד לאחר שיעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל (HOT Mobile), עזב גם הוא את החברה, על רקע הפיכתה של קבוצת הוט לחברה פרטית ומעורבותו של בעל השליטה, פטריק דרהי, בניהולה היומיומי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוני

    גיל, בהצלחה בתפקיד, אתגר גדול לפניך עלה והצלח

אירועים קרובים