דיווחים: ערכת השירות הראשונה לחלונות 8 תציע הרבה יותר מקודמותיה

לפי דיווחים שמתחילים להופיע ברשת, מדובר בעדכון שישפיע לא רק על מערכת ההפעלה, אלא גם על כל מערכת היישומים והתוכנות שמציעה כיום הענקית מרדמונד ● הכוונה של מיקרוסופוט, לפי הדיווחים, היא לקטוע את מערכת הספירה הנוכחית, ובעצם להפסיק ולתת מספרי גרסה ליישומים שלה ● כך, "חלונות" פשוט תהיה חלונות, מעבד התמלילים וורד יישאר "וורד" - ללא קשר לכמות העדכונים, וכדומה

עדכון ה-Blue עבור חלונות 8 (Windows 8), שמתוכנן לצאת בקיץ הקרוב, יהיה כלל הנראה יותר מאשר עוד עדכון למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft). לפי דיווחים שמתחילים להופיע ברשת, מדובר בעדכון שישפיע לא רק על מערכת ההפעלה, אלא גם על כל מערכת היישומים והתוכנות שמציעה כיום הענקית מרדמונד. כך, ה-Blue אמנם יתחיל בחלונות "הרגילה", אבל ישפיע גם על גרסאות מערכת ההפעלה לטלפונים ולטאבלטים מבוססי מעבדי ARM, וגם על שירותי הרשת השונים שמציעה החברה, כמו הוטמייל (Hotmail) ו-SkyDrive, שירותי הדואר והאחסון המקוונים החינמיים ועוד.

נראה ש-Blue יתמקד גם בעדכונים משמעותיים – ולא רק בתיקונים. זאת, בדומה לחבילות השירות (Service Packs) השונות אותן נהגה מיקרוסופט להוציא עבור מערכות ההפעלה שלה – פעם עד שלוש לאורך חיי מערכת ההפעלה, כשהראשונה בדרך הגיעה מספר חודשים לאחר ההשקה הראשונית. מעבר לתיקון שגיאות, אמור Blue להוסיף גם תכונות ויישומים חדשים שטרם נחשפו.

הכוונה של מיקרוסופוט, לפי דיווחים שונים, היא לקטוע את מערכת הספירה הנוכחית, ובעצם להפסיק ולתת מספרי גרסה ליישומים שלה. כך, "חלונות" פשוט תהיה חלונות, מעבד התמלילים וורד (Word) יישאר "וורד" – ללא קשר לכמות העדכונים, וכדומה. עדכונים מסיביים אלו לא יבואו במקום העדכונים השוטפים של החברה, שמטפלים בתיקוני שגיאות ופרצות אבטחה. עם זאת, הם אמורים להיות זמינים בכל קיץ, וגם אם לא כולם ייצאו בבת אחת – הם יגיעו במספר גלים שאמורים לכסות את כל קשת המוצרים של ענקית התוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים