EMC וטרה-סקיי שדרגו את סביבת האחסון, הגיבוי וההתאוששות בנס ביותר ממיליון ש'

המערכות הוטמעו בשני אתרי החברה: הראשי בקרית עתידים בתל אביב והמשני באתר Med-1 בטירת הכרמל ● מדובר במערכות האחסון האחוד VNX5500 ו-VNX5300, שמתוכננות לספק ביצועים מיטביים תוך פשטות ניהול ● הן כוללות טכנולוגיות דוגמת VP FAST ו-FAST CACHE של EMC, המאפשרות לנייד מידע בין מערכות עתירות ביצועים למערכות חסכוניות יותר, בהתאם לרמת שירות ייעודית נדרשת

EMC ישראל, בשיתוף עם טרה-סקיי (TeraSky), ביצעו פרויקט לשדרוג מערכות אחסון, גיבוי והתאוששות בנס טכנולוגיות. הפרויקט ארך חמישה חודשים והסתיים לפני חודש. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

המערכות הוטמעו בשני אתרי החברה: הראשי בקרית עתידים בתל אביב, והמשני באתרMed-1 בטירת הכרמל. במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכות האחסון האחוד VNX5500 ו-VNX5300. הן מתוכננות לספק ביצועים מיטביים תוך פשטות ניהול. מערכות אלו כוללות טכנולוגיות דוגמת VP FAST ו-FAST CACHE של EMC, המאפשרות לנייד מידע בין מערכות עתירות ביצועים למערכות חסכוניות יותר, בהתאם לרמת שירות ייעודית נדרשת. כך, המערכות מאפשרות לאנשי התשתיות של נס לחסוך בעלויות השימוש. עוד במסגרת הפרויקט שודרג מערך המכונות הוירטואליות של VMware לגרסה 5.1.

מערכת הגיבוי מבוססת הדיסקים שהותקנה היא של דטה דומיין (DataDomain), המספקת לנס יכולות מניעת שכפול, וגיבוי מהיר וסקלבילי של נפחי מידע גדולים. תוכנת הגיבוי וההתאוששות שהוטמעה במסגרת הפרויקט היא Networker, אשר מרכזת, ממכנת ומאיצה את גיבוי הנתונים וההתאוששות בכל סביבת IT. ביישומים שהוגדרו כקריטיים לנס, כמו מערכות סאפ (SAP), נעשה שימוש במערכת Recover Point, המאפשרת שרידות נתונים ורמת זמינות גבוהה לכל נקודת זמן.

יוסי בנימין, סמנכ"ל תשתיות IT בנס טכנולוגיות, אמר לאנשים ומחשבים, כי "הפרויקט המשולב של החלפת מערך האחסון והגיבוי שיפר את רמת הזמינות, האמינות והיתירות שלנו בצורה משמעותית. כמו כן שופרו משמעותית גם ביצועי מערכות המידע שלנו, ועלתה רמת ההתאוששות מאסון ויכולת ההמשכיות העסקית שלנו". הוא ציין, כי "העובדה שכל המערכות שהוטמעו הן של EMC אפשרה עבודה עם ספק אחד".

זאב תלמי, מנהל מכירות למגזר ההיי-טק ב-EMC ישראל, ציין כי "העלייה בעומסי המידע בנס טכנולוגיות בשנים האחרונות יצרה צורך במערכות אחסון חזקות בעלות נפחים גדולים יותר וביצועים משופרים, אשר ייעלו תהליכים ובמקביל יחסכו בעלויות לארגון. כמו כן, נדרשנו להתמודד עם האתגר שיצרו המערכות הקריטיות בנס, בהן ה-ERP, ה-CRM והשרתים הווירטואליים, אשר דרשו שיפור ברמת זמינות המידע במצב של התאוששות מהשבתה. כל הדרישות הללו מתקיימות היום במערך האחסון והגיבוי המשודרג בנס טכנולוגיות, ומאפשרות לחברה להתנהל ביעילות רבה יותר הן בתוך הארגון והן מול לקוחותיה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד נס

    עכשיו אני מבין על מה מוציאים את הכסף שגוזלים מהעובדים.

אירועים קרובים