חיפוש קולי ב-Google Maps – גם באנדרואיד

משתמשי מערכת ההפעלה של גוגל יוכלו למצוא באמצעות היישום החדש כתובות, עסקים או חופים לגלישה, לאחר שיאמרו את הכתובת המבוקשת ● כמו כן, הוסיפה גוגל הנחיות להגעה ליעד, עדכנה את מנגנון ה-Latitude, תיקנה באגים והוסיפה אפשרות לשלוח לחברים הודעות על מקומות מעניינים ● כדי להשתמש ביישום, יצטרכו משתמשי אנדרואיד להוריד את Google Maps מחדש

גוגל שילבה מספר חידושים ביישום של Google Maps, שירות המפות שלה, במכשירים סלולריים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד מתוצרתה. אחד החידושים הוא מנגנון לחיפוש קולי, שבאמצעותו ניתן יהיה לומר למכשיר את הכתובת המבוקשת. יצוין, כי היישום החדש תומך באנגלית במבטא אמריקני, אוסטרלי ובריטי. מנגנון דומה קיים כבר ביישום החיפוש באינטרנט שמציעה גוגל למכשירי iPhone.

כמו כן, הוסיפה גוגל הנחיות להגעה ליעד – ברגל או בתחבורה ציבורית – בדומה ליישומים המוצעים עבור מכשירי בלקברי ו-iPhone. כן עדכנה החברה את מנגנון Latitude לשיתוף מיקום, תיקנה באגים והוסיפה אפשרות לשלוח לחברים הודעות על מקומות מעניינים.

בהודעה שפורסמה בבלוג של גוגל נכתב, כי "אפשר יהיה לבצע באמצעות היישומים החדשים חיפוש קולי בשירות המפות שלנו של כתובות, עסקים או חופים לגלישה, למשל". לדברי ענקית האינטרנט, "כדי להקל על הגולש, הוספנו פרטים על שעות פתיחה של חנויות, מחירים של מוצרים, ציונים וסקירות".

השיפורים בשירות המפות של גוגל לא יינתנו למשתמשי אנדרואיד בעדכון אוטומטי, ואם הם יחפצו בהם, יהיה עליהם להוריד גרסה חדשה של Google Maps מחנות Android Market.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים