מנהל הטכנולוגיה של אובאמה: מנהלי המיחשוב יחלצו את כלכלת ארצות הברית מהמיתון הנוכחי

אניש צ'ופרה מבקש ממנהלי המידע הראשיים לסייע לו בקידום התוכניות של הממשל הפדראלי בארה"ב בתחום המיחשוב ● לדבריו, "החברות שיצליחו לשרוד את המיתון הנוכחי יוכלו להעשיר את מערך המוצרים שלהן בפתרונות חדשניים שישנו את כללי המשחק וייצרו פרדיגמות חדשות" ● "זו הזדמנות נפלאה למנהלי מיחשוב ראשיים אשר מבקשים להגדיל את הכנסות החברה", אמר צ'ופרה

לאחר שסייעו לחלץ את הארגונים שלהם מהמשבר הכלכלי שפרץ בעקבות התנפצות בועת הדוט-קום, מצפה כעת אניש צ'ופרה, מנהל הטכנולוגיה הראשי של הממשל הפדראלי בארה"ב, כי מנהלי המידע הראשיים יסייעו לחלץ את כלכלת ארה"ב מהמיתון הנוכחי. כיום עוסק צ'ופרה, שנכנס לתפקידו לפני שלושה שבועות, בגיבוש האסטרטגיה שתנחה אותו במילוי תפקידו המורכב.

צ'ופרה נכנס לתפקידו בעיצומו של המיתון הקשה ביותר בדורות האחרונים, כאשר ארה"ב מתחבטת בסוגיות קשות בתחומי הבריאות, הסביבה והתחרות בכלכלה העולמית. יתכן שחלק מתפקידו הוא להציג באור ורוד את תחום המיחשוב, אך צ'ופרה סבור בכנות כי בפני מנהלי המיחשוב הראשיים, וכלל תעשיית ההיי-טק, ניצבת כעת הזדמנות מצוינת לסייע בחילוצה של כלכלת ארה"ב מהמיתון ולתרום לכמה מהמשימות החשובות ביותר שניצבות כעת בפני הממשל הפדראלי בארה"ב.

"החברות שיצליחו לשרוד את המיתון הנוכחי יוכלו להעשיר את מערך המוצרים שלהן בפתרונות חדשניים שישנו את כללי המשחק וייצרו פרדיגמות חדשות", אמר צ'ופרה בשבוע שעבר לשבועון האמריקני InformationWeek. "זו הזדמנות נפלאה למנהלי מיחשוב ראשיים מובילים, בכירים, אשר מבקשים להגדיל את הכנסות החברה. סביר להניח שהשקעות ברעיונות שישנו את כללי המשחק וישפרו את איכות המוצרים והשירותים יפלו על אוזניים קשובות של כל מנכ"ל".

כמנהל הטכנולוגיה הראשי של הממשל הפדראלי בארה"ב נהנה צ'ופרה מגישה ישירה לחלונות הגבוהים – עד לנשיא אובאמה עצמו. מדי בוקר, בשעה 8:15, הוא משתתף בישיבה עם חברי הצוות הבכיר של הבית הלבן, אותה מנהל ראש הסגל רם עמנואל. הוא מכהן במועצה הכלכלית הלאומית רבת ההשפעה ובמועצה למדיניות פנים, ומשרדו ממלא תפקיד חשוב ביישום המדיניות של הנשיא בתחום המיחשוב.

צ'ופרה מבקש לכונן "רשת של מובילי סדר יום (Thought leaders)" שיסייעו לו בגיבוש האסטרטגיה המפורטת אשר תשרת בצורה הטובה ביותר את חזונו של אובאמה בכל הקשור למיחשוב רפואי, רשתות סריג מתקדמות, חינוך טכנולוגי ואבטחה מקוונת. קרוב לוודאי, רמז צ'ופרה, שמנהלי מידע ראשיים חדשניים יוכלו להימנות על יועציו הבלתי רשמיים.

"בעבר, התמקדו מנהלי מידע ראשיים בתאגידים בעיקר ביעילות ובחיסכון", אמר צ'ופרה. "כיום מבקשים מנהלי המידע הראשיים לתרום יותר בהיבטים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים