דיווחים: סין פיתחה מחשב על משלה

למחשב, שמכונה KD-90, יש קצב של טריליון חישובים לשנייה והוא מבוסס על עשרה מעבדים בעלי שמונה ליבות כל אחד, מפיתוח עצמי, ושבב מיתוג Gigabit Ethernet מרובה חיבורים ● הוא יכול לשמש למשימות מתמטיות, מדעיות והנדסיות, וכן למשימות של צבא וביטחון לאומי ● על פי מומחים, KD-90 הוא בין המערכות המתקדמות בעולם מבחינת מודלים של תכנות ויישומי רשת

סין השלימה בחודש שעבר פיתוח מחשב על משלה, שמבוסס על עשרה מעבדים בעלי שמונה ליבות כל אחד, מפיתוח עצמי, ושבב מיתוג Gigabit Ethernet מרובה חיבורים. למחשב, שמכונה KD-90, יש קצב של טריליון חישובים לשנייה, והוא פותח על ידי איש האקדמיה צ'ן גואוליאנג, בעזרת האוניברסיטה הסינית למדע וטכנולוגיה וצוות חוקרים מאוניברסיטת שינזן. הדברים פורסמו בעיתון טכנולוגיה סיני.

המערכת כוללת שרת חזית, חמישה צמתי מיחשוב, שני מתגי Gigabit Ethernet ויחידת ניטור. הגודל של המערכת כולה אינו עולה על זה של מיקרוגל ובהשוואה למחשב מהדור הקודם, KD-60, שפותח על ידי צ'ן ואנשיו ב-2010, צריכת החשמל שלה נמוכה ב-62%. התוכנה מבוססת על קוד פתוח ואמורה להיות ידידותית במיוחד למשתמש.

מחשב העל החדש יכול לשמש למשימות מתמטיות, מדעיות והנדסיות, וכן למשימות של צבא וביטחון לאומי. על פי מומחים, KD-90 הוא בין המערכות המתקדמות בעולם מבחינת מודלים של תכנות ויישומי רשת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הכנס שם מלא

    לא סיפרת לנו על טיזו צערכת הפעלה זה רץ

אירועים קרובים