דרופבוקס רכשה את חברת הסטארט-אפ Snapjoy

החברה הנרכשת מספקת שירות ענן לארגון תמונות באלבומים ● הפלטפורמה שלה יכולה לשמש לאיסוף תמונות ממקורות רבים, מקוונים ובלתי מקוונים - כמו אתר פליקר, מחשבים נייחים או מכשירי iPhone - ולאחסונן במסגרת חשבונות בשירות הענן שלה ● אפשר לשתף את כל התמונות או את חלקן, להזמין חברים לצפות בהן או להציג אותן ברשתות חברתיות

דרופבוקס (Dropbox) מגבירה את חדירתה לשוק של שיתוף התמונות באינטרנט: החברה רכשה באחרונה את חברת הסטארט-אפ Snapjoy, שמספקת שירות ענן לארגון תמונות באלבומים. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו, אך על פי ידיעה שהופיעה באתר TechCrunch, אנשי Snapjoy, שמשרדיה שכנו בבולדר שבקולורדו, יעברו למשרדי דרופבוקס בסן פרנסיסקו.

הפלטפורמה של Snapjoy יכולה לשמש לאיסוף תמונות ממקורות רבים, מקוונים ובלתי מקוונים – כמו אתר פליקר (Flickr), מחשבים נייחים או מכשירי iPhone – ולאחסונן במסגרת חשבונות בשירות הענן שלה. אפשר לשתף את כל התמונות או את חלקן, להזמין חברים לצפות בהן או להציג אותן ברשתות חברתיות.

בהודעה שפורסמה באתר Snapjoy בדבר הרכישה צוין, כי "הערכנו את אנשי דרופבוקס מאז ומתמיד ואהבנו את המוצר שלהם. מרגע שנפגשנו עמם היה ברור שאנחנו חולקים ביעדים משותפים. שילוב הכוחות עם הצוות המדהים שלהם יאפשר למנף את הפלטפורמה בקנה מידה נרחב ולהתמקד במה שחשוב – אספקה של חוויית תמונות מלהיבה ליותר מ-100 מיליון בני אדם".

עוד צוין בהודעה, כי שירות Snapjoy סוגר את שעריו בפני משתמשים חדשים, אך המשתמשים הקיימים יכולים להוסיף ולהשתמש בשירות כפי שעשו עד היום. החברה מבטיחה לספק פרטים נוספים בשבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים