ארה"ב: מערכת חדשה תאפשר לכבדי שמיעה לפנות למוקד חירום בהודעות SMS

מספר חברות וארגונים לביטחון פנים פיתחו מערכת שמאפשרת לכבדי שמיעה לפנות למוקדי החירום ללא צורך בציוד תקשורת מיוחד או מרכזי סיוע ● המערכת מבוססת על המרה של טקסט לקול ● ריצ'רד ביי, יושב ראש הוועדה האמריקנית להנגשת מוקדי חירום: "הצלחת הניסוי היא התקדמות משמעותית עבור מי שסובלים מקשיים"

30 מיליון אמריקנים שמתקשים לדבר או לשמוע יוכלו לפנות בקלות רבה יותר למוקדי חירום בעזרת מערכת חדשה, שנוסתה בהצלחה במחוז בלק הוק שבמדינת אייווה. הנהלת שירות 911 (מספר הטלפון של מוקדי החירום בארצות הברית) במחוז בלק הוק, כי מספר חברות וארגונים לביטחון פנים פיתחו מערכת שמאפשרת לכבדי שמיעה לשלוח למוקדי חירום הודעות SMS ללא צורך בציוד תקשורת מיוחד או מרכזי סיוע.

בפיתוח המערכת ובניסוי לקחו חלק חברת Intrado, שמספקת שירותים לביטחון פנים, Racom, ספקית ציוד לרשתות, ו-I Wireless, שנמצאת בבעלות משותפת של טי-מובייל ו-Iowa Network Services, ופועלת באייווה ובמערב אילינוי. על התקשורת למוקד החירום במחוז מופקדים בעיקר ארגון Black Hawk Consolidated Communications והיחידה לביטחון פנים וטיפול במצבי חירום של מדינת אייווה.

המערכת החדשה מבוססת על המרה של טקסט לקול. על פי החברות והארגונים שעומדים מאחוריה, כבדי שמיעה מרבים כיום לשלוח הודעות SMS. המערכת כבר הותקנה במוקד החירום של מחוז בלק הוק, וכעת פועלים המפתחים לשפר את קצב הפעולה והאמינות שלה. היא אמורה להיכנס לשירות מלא בתחילת חודש יולי, ובהמשך מקווים בחברות ובארגונים שמאחורי המערכת שהיא תיושם במקומות נוספים בארצות הברית.

"הצלחת הניסוי היא התקדמות משמעותית עבור מי שסובלים מקשיים", אמר ריצ'רד ביי, יושב ראש הוועדה הלאומית האמריקנית להנגשת מוקדי חירום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים