גוגל תאפשר שליחת קבצים בג'י-מייל במשקל של עד 10 ג'יגה בייט

ענקית החיפוש תאפשר שליחת קבצים נספחים משירות האחסון בענן דרייב, במשקל של עד 10 ג'יגה-בייט ● החידוש יושק בפועל במהלך הימים הקרובים, ויהיה זמין רק למי שהצטרפו לממשק החדש של שירות ג'י-מייל, שבמסגרתו מוצגת חלונית צפה לכתיבת הודעות

גוגל (Google) תאפשר לשלב בהודעות דואר אלקטרוני שנשלחות בשירות ג'י-מייל (Gmail) קבצים נספחים משירות האחסון בענן, גוגל דרייב (Drive) – מהלך שפותח פתח לשילוב קבצים נספחים בדואר אלקטרוני בנפח של עד 10 ג'יגה-בייט. החידוש יושק בפועל במהלך הימים הקרובים, ויהיה זמין רק למי שהצטרפו לממשק החדש של שירות ג'י-מייל, שבמסגרתו מוצגת חלונית צפה לכתיבת הודעות.

"בין אם מדובר בתמונות מהטיול האחרון או צילומי וידאו מהחתונה של האח, ובין אם מדובר במצגת מקצועית שנשלחת לבוס בעבודה – השילוב בין השירותים דרייב וג'י-מייל מאפשר לשלוח כל חומר בקלות ובמהירות", צוין בהודעה שפורסמה בבלוג החברה מטעם צוות ג'י-מייל של גוגל.

בעקבות העדכון יכולים משתמשי השירות האלקטרוני של גוגל לשלב סמל של שירות גוגל דרייב בחלונית כתיבת ההודעה. אם הקבצים הנספחים חסומים לגישה של משתמשים חיצוניים, תוצג הודעה שבה יתבקשו השולחים לשנות את הרשאות הגישה לקבצים.

אירועים קרובים